eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › SERWIS I KONSERWACJA WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM APLIKACJI ESKULAP (I/54/08 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Poznań: SERWIS I KONSERWACJA WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM APLIKACJI ESKULAP (I/54/08 )
Numer ogłoszenia: 235954 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, fax. 061 8310242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS I KONSERWACJA WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM APLIKACJI ESKULAP (I/54/08 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja wraz z nadzorem autorskim aplikacji Aesculap. Wykaz licencji które zostaną objęte serwisem: - Eskulap - Ruch Chorych - 42 licencje; - Eskulap - Rejestracja Poradni - 2 licencje; - Eskulap - Zlecenia medyczne - zlecenia i wyniki - diagnostyka ogólna - 25 licencji; - Eskulap - Dokumentacja Medyczna - 7 licencji; - Eskulap - Rozliczenia z płatnikami - 2 licencje; - Eskulap - Pracownia diagnostyczna - 4 licencje; - Eskulap - Apteka - 4 licencje; - Eskulap - Apteczka Oddziałowa - 20 licencji; - Eskulap - Żywienie - 2 licencje; - Eskulap - Administrator - 3 licencje; - Eskulap - DICOM - 2 licencje; - Eskulap - PACS - 1 licencja; - Eskulap - Viewer - 25 licencji; Do najważniejszych usług należeć będzie: - aktualizacja ww. modułów aplikacji; - nadzór autorski (tj. usługi realizowane przez autora oprogramowania za pośrednictwem Wykonawcy); - osobisty kontakt z Zamawiającym lub za pośrednictwem telefonu, faksu, e-mail, forum, gadu-gadu (lub innych narzędzi typu Chat Messangers), w godzinach jego pracy, upoważnionych pracowników Zamawiającego w sprawie: -rozwiązywania problemów/błędów występujących w aplikacji Eskulap, - porad i konsultacji dotyczących ww. modułów aplikacji Eskula -nadzoru eksploatacyjnego nad aplikacją a także motorem bazy danych. Wymagany jest: - maksymalnie 8-godzinny czas reakcji Wykonawcy, czyli czas liczony od momentu powzięcia przez Wykonawcę zgłoszenia do momentu podjęcia przez niego działań. (Obowiązuje w godzinach pracy Wykonawcy, natomiast w przypadku zgłoszenia na 3 godz. przed końcem pracy Wykonawcy, realizacja może nastąpić w dniu następnym); - czas usunięcia awarii - maksymalnie 24 godziny; - czas usunięcia wady - maksymalnie 30 dni; - czas usunięcia usterki - maksymalnie 30 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust.4ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami. 3. Dokument potwierdzający możliwość świadczenia usług w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, a w szczególności oświadczenie Autora Oprogramowania, iż Wykonawca jest upoważniony do świadczenia usługi zwanej nadzorem autorskim; 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. a w szczególności, iż zatrudnia pracowników, którzy posiadają udokumentowane umiejętności administrowania systemem zarządzania bazą danych Oracle 10; 5. Certyfikaty/świadectwa wystawione przez producenta SZBD Oracle, dla pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, o umiejętności administrowania systemem zarządzania bazą danych Oracle 10; 6. wykaz minimum 1 zakończonego wdrożenia, odpowiadającego w pełnym zakresie swoim rodzajem i wartością wdrożeniu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wdrożenie to zostały wykonane należycie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznan Kancelaria (pok. 52).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.