eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManowoUsuwanie awarii sieci wodociągowych, sanitarnych, kanalizacji deszczowej, ujęć wodnych, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, stanowiących mienie komunalne Gminy Manowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Manowo: Usuwanie awarii sieci wodociągowych, sanitarnych, kanalizacji deszczowej, ujęć wodnych, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, stanowiących mienie komunalne Gminy Manowo
Numer ogłoszenia: 236007 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Manowo, Manowo 40, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3183220, fax 094 3183289.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii sieci wodociągowych, sanitarnych, kanalizacji deszczowej, ujęć wodnych, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, stanowiących mienie komunalne Gminy Manowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii sieci wodociągowych, sanitarnych, kanalizacji deszczowej, ujęć wodnych, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, stanowiących mienie komunalne Gminy Manowo w zakresie: a) budowlanym - utrzymanie budynków, hydroforni i oczyszczalni ścieków w dobrym stanie technicznym (konserwacja i naprawy bieżące - uzupełnianie tynków, opierzenia blacharskiego, pokryć dachowych, zewnętrzne i wewnętrzne roboty malarskie) b) sanitarne - usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wodnych i oczyszczalni c) elektrycznym d) wykonywania napraw bieżących związanych z wodociągami, technologią ujęć wody (hydroforni), pompowniami ścieków i oczyszczalnią.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) spełnianie warunków art. 22 ust.1 ustawy b) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia b) posiadanie (co najmniej) następującego sprzętu: - koparko-ładowarko-spycharka samojezdna - 1 szt. - mini-koparka - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy (15 ton) z wywrotem tylnym i bocznym - 1 szt. - pompa wodna z własnym źródłem zasilania (do wypompowywania wody z wykopu) - 1 szt. - ciągnik rolniczy z przyczepą samowyładowczą - 1 szt. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z punktem 5 rozdz. VI SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje - przynajmniej 1) - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ 2. Pozostałe dokumenty: e) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ f) wzór umowy - stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ (podpisany) g) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. h) wykaz robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.manowo.pl ; www.bip.manowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 76-015 Manowo 40, pokój nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Manowo, 76-015 Manowo 40, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.