Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Lublin: Roboty instalacyjne okablowania komputerowego w Oddziale ZUS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 236102 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty instalacyjne okablowania komputerowego w Oddziale ZUS w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 4 845 000 euro, są roboty instalacyjne mające na celu przebudowę instalacji okablowania strukturalnego w pomieszczeniach biurowych na VII piętrze w budynku przy ulicy T. Zana 38 C w Lublinie, które w planie dla zadań budowlanych Oddziału ZUS w Lublinie występują pod nazwą : Modernizacja sieci strukturalnej na VII piętrze w siedzibie O/ZUS przy ul. T. Zana 38C. 2. Zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w nw. dokumentach, które obejmują wykonanie robót w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie : a)w projekcie budowlano-wykonawczym - Przebudowa instalacji okablowania strukturalnego w pomieszczeniach biurowych na VII piętrze budynku przy ul. T. Zana 38C w Lublinie, b)w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nr 45000000-7.1 - Wymagania ogólne, c)w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nr 45314310-7.1 - Instalowanie okablowania komputerowego, d)w przedmiarze robót nr 1, 3. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym i Wykonawca zostanie zobowiązany tak je zorganizować, aby nie narażać pracowników Zamawiającego na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą stosowny protokół. Roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być prowadzone w dni robocze, poza godzinami pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od powyższej zasady, w przypadku wykonywania robót nie zakłócających pracy Oddziału, za zgodą inspektora nadzoru. 4.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45 31 43 20-7 (Instalowanie okablowania komputerowego); 45 00 00 00 - 7 (Wymagania ogólne); 5.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759), zwanej dalej: ustawą. 6. Wymagany termin wykonania zamówienia : 75 dni od dnia zawarcia umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20-7, 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium jest wymagane - w kwocie 3 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek, jeśli dysponują osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót (co najmniej jedną), które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych, co potwierdzą złożeniem wraz z ofertą wykazu tych osób biorących udział w realizacji zamówienia i oświadczenia o posiadaniu uprawnień wymaganych dla kierowników robót. Wykaz osób, sporządzony zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ, powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i informację o podstawie dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek, jeśli są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co potwierdzą złożeniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach (wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. *Nie dotyczy wykonawców spełniających samodzielnie warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. W przypadku skłądania oferty wspólnej (np. przez konsorcjum): a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) - o spełnianiu waruunków z art. 22 ust. 1 ustawy - składa pełnomocnik wykonawcy; przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, b) dokumenty wymienione w pkt. III.4.2), tj.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i aktualny odpis z właściwego rejestru - skłąda każdy ze wspólników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w BZP w dniu 03 sierpnia 2010r.) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej, po okazaniu się dowodem wpłaty 60,00 zł (z VAT) na konto Zamawiającego : BH S.A. I. O/Warszawa Nr 21 1030 1016 0000 0000 6172 2001 z dopiskiem: opłata za SIWZ na okablowanie VII piętra - 200000/NZ/370/284/10, można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3.Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj el./fax: (81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 sierpnia 2010r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art.151a ustawy. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień ; przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku dydaktycznego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 38A
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Politechniki Lubelskiej.
- "Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV na kampusie Politechniki Lubelskiej"
- Świadczenie usługi wywozu odpadów z obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-2:
- dostawa rękawic medycznych oraz łyżeczki kostnej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego polegającego na Termomodernizacji budynku przy ul. Cybisa 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.