eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneDostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4)



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Ustrzyki Dolne: Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4)
Numer ogłoszenia: 236226 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , 1-go Maja 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 461 10 48, fax. 013 461 10 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspustrzyki.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 1. Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6 siwz. 2. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku przez Wykonawcę będzie złożenie oświadczenia, którego wzór zawarty jest w załączniku D do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy), wymogi wyszczególnione w ww. punktach powinny być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej na druku Streszczenie oferty (zał. B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) należy załączyć: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorstwa jest prowadzona w formie w spółki cywilnej*. 4. Opis techniczny samochodu sporządzony wg wzoru - załącznik A do specyfikacji, zawierający: - proponowane rozwiązania techniczne, - dane dotyczące podwozia i zabudowy, - folder dotyczący proponowanego samochodu. 5. Oświadczenie o dostarczeniu przy odbiorze przedmiotu zamówienia wyciągu ze świadectwa homologacji dotyczącego przedmiotu zamówienia lub dokumentów umożliwiających zarejestrowanie samochodu jako pojazdu specjalnego Państwowej Straży Pożarnej. 6. Warunki serwisu i gwarancji wg wzoru - załącznik E do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby/firma, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.* 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 10. Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - art. 230 Kodeksu spółek handlowych). * 11. Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. * 12. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga lub fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.* 13. Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu (lub nie) części zamówienia podwykonawcom. * wypełniają lub składają Wykonawcy, których to dotyczy UWAGA: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspustrzyki.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP 1 Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP 1 Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.