eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceusługa drukowania, zgodnie z zakresami określonymi w SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23624

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: usługa drukowania, zgodnie z zakresami określonymi w SIWZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Śląskie, do kontaktów: Alina Guzik, tel. 032 2078721, fax 032 2563420, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, e-mail: organizacja@silesia-region.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.silesia-region.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=21 Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Alina Guzik, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078721, fax 032 2563420, e-mail: organizacja2silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Alina Guzik, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. Nie dotyczy, fax Nie dotyczy, e-mail: Nie dotyczy, http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Alina Guzik, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. Nie dotyczy, fax Nie dotyczy, e-mail: Nie dotyczy, Nie dotyczy. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa drukowania, zgodnie z zakresami określonymi w SIWZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa drukowania zgodnie z zakresami zawartymi w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.22.10.00 - Usługi tworzenia matryc Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.21.00 - Usługi tworzenia matryc Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia przekracza kwotę 60.000 euro jednak nie przekracza kwoty o której mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niniejsze zamówienie stanowi częśc całości planowanych zamówień w/w rodzaju. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca winien dla zakresów I i II wykazać się wykonaniem min. 2 usług projektowania graficznego wraz z drukowaniem w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca winien dla zakresów III, IV i V wykazać się wykonaniem min. 2 usług drukowania w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Wykonawca powinien dysponować minimum 1 specjalistą ds. projektów graficznych - posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu (dotyczy zakresów: I i II) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektów graficznych i drukowania) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - dotyczy zakresów I i II. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (drukowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - dotyczy zakresów III, IV i V 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 5. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 SIWZ. Pełnomocnik zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty , o których mowa w pkt XI SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/?grupa=2. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:15, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, sekretariat Wydziału Organizacyjnego, pokój 559, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; część zamówienia zostanie sfinansowana w ramach działania 4.3 pomocy Technicznej ZPORR. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie dwóch publikacji: 1. Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa publikacji informacyjno-promocyjnej dotyczącej \Realizacji Programu Wykonawczego 2005-2008 dla Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2003-2013\, 2. Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa publikacji informacyjno-promocyjnej dotyczącej \Regionalnych Tablic Wynikowych Innowacji Województwa Śląskiego\. 1) Krótki opis: 1-sza publikacja: Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa publikacji informacyjno-promocyjnej dotyczącej \Realizacji Programu Wykonawczego 2005-2008 dla Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2003-2013\ - format: A4, okładka plus zakładka do zaginania do wewnątrz o szerokości 7 cm; objętość: do 100 stron plus okładka; papier: kreda 200g, UV lakierowane błyszczący; druk: obustronny; kolor (środki): pełny kolor; okładka: pełny kolor, kreda 300 g, laminowane folią błyszczącą dwustronnie; wykończenie: całość zszywana i klejona; nakład: 1000 egz.; pakowanie: paczki po 50 szt; 2-ga publikacja: Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa publikacji informacyjno-promocyjnej dotyczącej \Regionalnych Tablic Wynikowych Innowacji Województwa Śląskiego\ - format: A4, okładka plus zakładka do zaginania do wewnątrz o szerokości 7 cm; objętość: do 200 stron plus okładka; papier: kreda 200g, UV lakierowane błyszczący; druk: obustronny; kolor (środki): dwa kolory; okładka: pełny kolor, kreda 300 g, laminowane folią błyszczącą dwustronnie; wykończenie: całość zszywana i klejona; nakład: 500 egz.; pakowanie: paczki po 50 szt;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00, 78.10.00.00, 78.22.50.00, 78.23.00.00, 78.22.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: W części I znajdują się 2 usługi, z czego termin realizacji 1-szej usługi wynosi: 45 dni od dnia podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa notesów. 1) Krótki opis: Opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa notesów - format A4 (210 x 297 mm); papier: biały offset 90g/m2; gładki; zawartość: 50 stron; klejone dłuższym bokiem; wycięte 2 dziurki do segregatora (na dłuższym boku); kolor pełen 4+4 jednostronnie; ilość: 1000 sztuk; pakowane w folię przezroczystą w ilości 25 szt. z informacją o ilości sztuk na opakowaniu; pakowanie zbiorcze w kartony po 100 sztuk;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00, 78.22.50.00, 78.23.00.00, 78.22.10.00, 78.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Druk folderu-mapki \Atrakcje Turystyczne Województwa Śląskiego\. 1) Krótki opis: Druk folderu-mapki \Atrakcje Turystyczne Województwa Śląskiego\ - format: B2, po obcięciu 48x68 cm; kolor pełny dwustronnie; surowiec G-PRINT 130, lakier offset dwustronnie błyszczący; składanie (falcowanie) 6/1; ilość: 20.000 sztuk; pakowanie: paczki 100 szt;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00, 78.23.00.00, 78.21.00.00, 78.22.10.00, 78.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Druk folderu /Województwo Śląskie zaprasza/. 1) Krótki opis: Druk folderu /Województwo Śląskie zaprasza/ - format A4; objętość 24 str. + okładka; papier: okładka - kreda błyszcząca 200g., środek - papier kred. błyszczący 115 g.; druk w 4 kolorach: okładka (4/4) + UV błyszcz. jednostronnie, środek 4/4 z wymianą czarnego koloru (płyty), oprawa zeszytowa (2 zszywki); nakład ogółem 8.000 egz., w tym wersje językowe: polska - 5.000 egzemplarzy; francuska 3.000 egzemplarzy. - pakowanie: paczki po 50 egz;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00, 78.23.00.00, 78.21.00.00, 78.22.10.00, 78.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Druk /Legitymacji pilota wycieczek/. 1) Krótki opis: Druk /Legitymacji pilota wycieczek/ - legitymacja w formie książeczki bez stron wewnętrznych, oprawiona w tworzywo (ze sztucznej skóry, skóropodobnej okleiny); na zewnętrznej pierwszej stronie okładki tłoczony orzeł i napis /legitymacja pilota wycieczek/. format legitymacji rozłożonej 21 cm x 7,5 cm (¼ wielkości arkusza A-4) format legitymacji złożonej 10,5 x 7,5 cm kolor okładki: biały w środku wyklejana papierem w kolorze białym ilość: 500 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00, 78.23.00.00, 78.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.