Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Biłgoraj: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalania wartości
nieruchomości
Numer ogłoszenia: 23662 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalania wartości nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalania wartości nieruchomości. Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział dziewięć jego części tj wykonanie: Zadanie nr 1 Operatów szacunkowych lokali komunalnych wraz z dokumentacją niezbędną do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu, w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali do sprzedaży na rzecz najemców - ok. 10 operatów Zadanie nr 2 Inwentaryzacji budynków komunalnych obejmującej rzut poszczególnych kondygnacji i podpiwniczenia z wyszczególnieniem we wskazanych budynkach powierzchni lokali mieszkalnych, użytkowych i piwnic oraz z jakich pomieszczeń lokale te się składają, dla potrzeb opisanych w pkt 1 Zadanie nr 3 Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego - ok. 5 operatów Zadanie nr 4 Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - ok. 12 operatów Zadanie nr 5 Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych do naliczenia jednorazowej opłaty tzw. renty planistycznej - ok. 10 operatów Zadanie nr 6 Operatów szacunkowych nieruchomości przeznaczonych do zbycia, nabycia, zamiany, użytkowania, trwałego zarządu, wniesienia w formie aportu, ustalenia odszkodowania i wartości służebności gruntowej - ok. 30 operatów Zadanie nr 7 Operatu szacunkowego nieruchomości gruntowych do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej dla nieruchomości położonych przy ul. Nowakowskiego w Biłgoraju - ok. 60 nieruchomości zawartych w jednym operacie Zadanie nr 8 Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości - ok. 25 operatów Zadanie nr 9 Operatu szacunkowego nieruchomości gruntowych do ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania drogi ul. Poniatowskiego w Biłgoraju - ok. 5 nieruchomości zawartych w jednym operacie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj: Min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania prac i czynności będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 174 ust. 2 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651), Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: W przypadku wystąpienia okoliczności , które zaistniały po dniu podpisania umowy, a które mogą spowodować, iż przedmiot umowy nie będzie mógł zostać wykonany w terminie Wykonawca może w terminie 5 dni od dnia wystąpienia tej okoliczności i nie później niż 3 dni przed upływem terminu wykonania umowy złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o przedłużenie terminu wykonania umowy. 2. Okolicznościami dającymi podstawę przedłużenia terminu wykonania umowy, o których mowa w ust. 1 są: a)zdarzenia, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym zdarzenia losowe, b) zmiana regulacji prawnych po dniu podpisania umowy. 3. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia jeżeli nie będzie on leżał w interesie publicznym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bilgoraj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Usługa kompleksowej ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024, przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- "Sukcesywne dostawy w roku 2025 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów"
- Dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - terenów i obiektów Zakład Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja w terminie do 31.12.2027 r
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.