To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Świdnica: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego etap III
Numer ogłoszenia: 236698 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183888 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego etap III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową części parkingu o nawierzchni z płyt ażurowych przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy. Zakres robót obejmuje wykonanie parkingu na 22 miejsca postojowe przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy do realizacji na terenie działki nr 13/5, 13/1, 13/3, 13/4, 12, 14/2, 20 obręb 0001 Osiedle Młodych, Świdnica Miasto zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym integralną część decyzji pozwolenia na budowę nr 433/2010 z dnia 21 kwietnia 2010 dla zadania j.w. opracowanym przez Firmę VIA ROMANA drogi-projektowanie, nadzory Roman Konieczny. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 307 na który składa się: 1. Miejsca postojowe (w ilości 22 szt , w tym 6 miejsc dla niepełnosprawnych)o pow. 299,0 m2 o nawierzchni z płyt ażurowych gr. 10 cm (typ MEBA) na podsypce paskowej gr. 2 i wykonaniem linii segregacyjnych z kostki betonowej czerwonej 2. Droga manewrowa na pow. 260,0 m2 o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm(szara)wraz z ściekiem szer. 0,6 m z kostki betonowej czerwonej . 3. Ustawienie krawężnika wibroprasowanego 15 x 30 ( światło 12 cm)na ławie betonowej zwykłej z oporem o przekroju poprzecznym 0,065 m2 - 143,6 mb 4. Ustawienie obrzeża betonowe 8x 30 na ławie betonowej po przekroju porzecznym 0,035 m2 - 30,0 mb 5. obsianie trawą wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej gr 10 cm pow. 125,0 m2 3. Ogólna charakterystyka : Zadanie obejmuje wykonanie części robót (dot. wykonania parkingu) i objętych decyzją pozwolenie na budowę nr 433/2010 z dnia 21 kwietnia 2010 dla zadnia pn. Budowa parkingu przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ,stanowiącym integralną część w/w pozwolenia. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa została opracowana przez Firmę VIA ROMANA drogi-projektowanie, nadzory Roman Konieczny. Projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 307. 5. Gwarancja i rękojmia Zgodnie z § 13 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5 lat na wszystkie wykonane prace budowlane, licząc od daty odbioru i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres rękojmi minimum 24 m-ce - na warunkach i zasadach określonych przepisami KC oraz warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej. 6. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia robót 6.1 Warunki realizacji robót: 1/ Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. 2/Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3/Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektami, zasadami sztuki budowlanej, ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z przepisami BHP. 4/ Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 5/ Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 6/Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: m.inn.: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 7/Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 8/Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 9/Koszty Wykonawcy, nie stanowiące wprost wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (np. opisane w podpunktach 6/, 7/, ), stanowić będą koszty ogólne Wykonawcy i jako takie zostaną ujęte w cenie Wykonawcy. 10/ Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców. 11/ Koszt utylizacji materiałów rozbiórkowych Wykonawca ujmie w cenie oferty. 12/Szczegółowe warunki realizacji robót określone zostały w projekcie umowy dołączonym do SIWZ. 6.2 Warunki odbioru robót: 1/ Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2/ Odbiory częściowe robót zanikowych rejestrowane będą w dzienniku budowy. W odbiorach częściowych uczestniczą: kierownik budowy lub kierownik robót oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3/ Przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy z wpisem kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia, potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodować będzie odmowę Zamawiającego do przystąpienia do czynności odbioru końcowego. 4/ Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru robót, z zastrzeżeniem jak wyżej. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 5/Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 6/Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 7/ Szczegółowe warunki realizacji robót określone zostały w projekcie umowy dołączonym do SIWZ. 6.3 Warunki rozliczenia robót: 1/ Za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ na podstawie dokumentacji technicznej ustala się wynagrodzenie zgodne z ryczałtową ceną określoną przez Wykonawcę. Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej specyfikacji, w tym opisanych w części III SIWZ i projekcie umowy. 2/ Podatek VAT naliczany będzie w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. 4/ Za wykonane roboty wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. 5/ Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski
- DABRO-BAU Firma Handlowo Usługowa Paweł Dąbrowski, Opoczka 10A, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75064,17
Oferta z najniższą ceną: 75064,17 / Oferta z najwyższą ceną: 85023,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem".
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materiałów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Budowa garażu na gminny sprzęt komunalny w miejscowości Żukowo - Wawrzonki.
- "Zagospodarowanie terenu przy budynku Przedszkola im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
- "Przebudowa i wyposażenie części placówki na Klub Kultury Wiejskiej w miejscowości Trębowiec Duży".
- Rewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich - część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.