Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Warszawa: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez tygodnik Newsweek, którego Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad obchodami Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 23686 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8261725, faks 22 8269278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez tygodnik Newsweek, którego Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad obchodami Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez tygodnik Newsweek, którego Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad obchodami Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie. Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. - wydawca tygodnika Newsweek w ramach współpracy deklaruje się objąć patronatem obchody Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie, zamieścić gotowe materiały reklamowe w formacie ? strony poziom (205 mm x 135 mm) lub pion (130x268) - w 2013r. w następujących terminach: 21.01; 25.02; 01.04; 03.06. W zamian Teatr Polski zobowiązuje się do: 1. Umieszczenia logo Newsweeka na materiałach promocyjnych związanych z Obchodami, 2. Umożliwienia wyeksponowania 2 roll-upów z logo Newsweeka dostarczonych przez RASP we foyer podczas trwania Obchodów, 3. Umożliwienia przeprowadzenia działań promocyjnych przez ekipę RASP podczas trwania Obchodów. 4. Udostępnienia Sali Kameralnej Teatru Polskiego w terminie uzgodnionym przez strony (luty-grudzień 2013) na potrzeby RASP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA" SP. Z O.O.
- Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49200,00
Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a. Newsweek jest niekwestionowanym liderem wśród tygodników opinii. Jego czytelnicy to przede wszystkim kobiety i mężczyźni w wieku 25-49 lat, mieszkańcy miast, wykształceni, z wysokimi aspiracjami, otwarci na nowości, o wysokim statusie zawodowym, a więc odbiorca, na którym również Teatrowi Polskiemu zależy. Czytelnictwo Newsweeka wynosi 1,2 mln., a jego sprzedaż wynosi 137 063 egzemplarzy (dane z okresu od stycznia do lipca 2012 r.) Nie bez znaczenia jest także w Newsweeku wysokie pozycjonowanie tematyki kulturalnej. Patronat medialny Newsweeka umożliwia Teatrowi Polskiemu dotarcie z informacją o jubileuszu i proponowanych w 2013 r. premierach do bardzo dużej ilości jego potencjalnych widzów. Reklamy zamieszczane w Newsweeku są niezwykle kosztowne, a dzięki patronatowi Teatr mógłby pozyskać powierzchnię reklamową na bardzo korzystnych warunkach, uzyskując jednocześnie możliwość zaistnienia na łamach tygodnika w materiałach redakcyjnych. Tak więc również z punktu widzenia celowości i gospodarności w wydatkowaniu środków publicznych oferta firmy Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. jest korzystna ze względów finansowych - patrz uzasadnienie z 14.12.2012r. będące w posiadaniu Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: "Rozbudowa DW Nr 728 na odc. od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Wykonanie, opracowanie i dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby organizowanych wydarzeń w 2025 roku w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.