Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Opole: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU-4 CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 237080 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania , ul. Katowicka 39, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, faks 061 6523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU-4 CZĘŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej typu PCV / EURO/drewnianej w lokalach mieszkalnych komunalnych. Zamówienie obejmuje 4 części.Część I (a,b)-wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK1, zgodnie z załącznikami;Część II (a,b,c) -wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK3, zgodnie z załącznikami;Część III-wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK5 zgodnie z załącznikami;Część IV (a,b,c)-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK6, zgodnie z załącznikami.Zakres prac remontowych obejmuje m. in.: Część Ia/ demontaż istniejącej stolarki okiennej a następnie montaż nowych okien z PCV oraz drewnianych typu EURO, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej oraz wewnętrznych z posformingu, obróbkę ościeży wraz z wymalowaniem w lokalach mieszkalnych (załącznik POK1) w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK1, wywóz gruzu i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Część Ib/ demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z ościeżnicami, montaż nowych okien z PCV, montaż nowych podokienników, obróbkę tynkarską ościeży wraz z malowaniem, w lokalu użytkowym na ul. Słowackiego 28 w Poznaniu, na terenie administrowanym przez POK1, wywóz gruzu i starej stolarki i inne prace zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ.Część IIa/ demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz parapetami zewnętrznymi i podokiennikami, montaż nowej stolarki okiennej drewnianej jednoramowej szklonej podwójnie z drewna klejonego sosnowego wysokogatunkowego (minimum trzy warstwy), malowanej farbą akrylową z parapetami zewnętrznymi wykonanymi z blachy stalowej powlekanej i podokiennikami z postformingu, naprawę ościeży i ich malowanie, wywóz materiałów z rozbiórki, w lokalach mieszkalnych (załącznik POK3) w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK3 i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ.Część IIb/ demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i podokiennikami, montaż nowych okien typu PCV, wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, obróbkę tynkarską i malowanie, wywóz starej stolarki w lokalach mieszkalnych (załącznik POK3) w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK3 i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ.Część IIc/ ostrożny demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i podokiennikami w budynku o zabytkowym charakterze (załącznik POK3), montaż nowej stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej z drewna sosnowego, potrójnie klejonej, montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytan-cynk, montaż parapetów wewnętrznych z białego posformingu, naprawę ościeży wraz z malowaniem, wyniesienie starej stolarki do kontenera ustawionego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wywóz gruzu i inne prace zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Projekty (do wglądu) na okna skrzynkowe znajdują się w siedzibie Zamawiającego, w Poznaniu, ul.Marcelińska 90 - Dyrekcja. Część III-demontaż starej stolarki okiennej, wymianę na nową typu PCV, wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, obróbkę tynkarską i malowanie, wywóz starej stolarki, w lokalach mieszkalnych (załącznik POK 6) w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK5 i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ.Część IVa/ demontaż istniejących skrzydeł stolarki oraz ościeżnic, zamontowanie nowych ościeżnic drzwi stalowych lub aluminiowych za pomocą kołków rozporowych oraz piany montażowej. Montaż nowych skrzydeł drzwiowych , wykonanie wyprawek murarskich, wymalowanie ościeży drzwiowych (zgodnie z adresami zawartymi w przedmiarze robót ) i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ.Część IVb/ demontaż istniejącej stolarki okiennej i zamontowanie nowej z PCV, wykonanie prac szpachlarskich, wyprawę ubytków tynków w ościeżu zewnętrznym, montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanie otworów okiennych wewnętrznych farbą emulsyjną, wywóz gruzu i inne prace w lokalach administrowanych przez POK6 (zgodnie z tabelą adresową w załączniku nr 4) zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ.Część IVc/ demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż okien drewnianych sosnowych w kolorze białym wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, obróbkę tynkarską, malowanie ościeży, wywóz materiałów z rozbiórki i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty/referencje potwierdzające należyte wykonanie tych robót (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ), przy czym: * w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum Zamawiający bierze pod uwagę sumę wartości prac wykonanych przez poszczególnych członków konsorcjum będących firmami budowlanymi;- mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi robotami (kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia dla 1 osoby, wpisanej do Izby Inżynierów Budownictwa (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.3 SIWZ);- zobowiążą się, że przed podpisaniem umowy przedstawią Zamawiającemu ważną umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie takiej działalności (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym - w załączniku nr 1);- udzielają Zamawiającemu minimum 5-letniej gwarancji na wykonane prace (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenie zawartego w formularzu ofertowym), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.4 SIWZ), 4) spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 2) (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty(załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową (stanowiącym załącznik nr 1a)-zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4)oraz przedmiarem robót - (załącznik nr 5), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2.dokument potwierdzający należyte wykonanie (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-to w tym okresie, robót budowlanych - wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3. oświadczenie o powierzeniu funkcji Kierownika Budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac, który jest wpisany do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada ważne dokumenty potwierdzające tę przynależność i zdobyte uprawnienia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi wskazane dokumenty Zamawiającemu/Zarządcy (załącznik nr 1 -oświadczenia w formularzu ofertowym), lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ponadto w przypadku ubiegania się o część IIc zamówienia Wykonawca oświadcza o powierzeniu funkcji Kierownika Budowy osobie, która oprócz uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac, która jest wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada ważne dokumenty potwierdzające tę przynależność i zdobyte uprawnienia, posiada kwalifikacje, o których mowa w §7 ust 1,2 i §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych i na każde żądanie Wykonawca przedstawi wskazane dokumenty Zamawiającemu /Zarządcy (załącznik nr 1 - oświadczenia w formularzu ofertowym) lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;2.3.4. oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu/Zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.5. oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 (załącznik nr 2), 2.3.6. oświadczenie, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu/Zarządcy ważną umowę o zbieranie i transport odpadów z podmiotem posiadającym wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie takiej działalności (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania o zamówienie zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006. Wszystkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.3.1, 2.3.2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, oświadczenia wymagane w punkcie 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5 , 2.3.6 winny być przedstawione w formie oryginału, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma Spółka z o.o., Oddział w Poznaniu, ul.Marcelińska 90, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:20, miejsce: Feroma Spółka z o.o., Oddział w Poznaniu, ul.Marcelińska 90, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część a i b - wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK1, zgodnie z załącznikami;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak we wstępie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część a,b i c -wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK3, zgodnie z załącznikami;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak we wstępie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK5 zgodnie z załącznikami;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak we wstępie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część a,b i c -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK6, zgodnie z załącznikami..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak we wstępie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Jeleśnia
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- "Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.