eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana okien w budynkach Zespołu Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 i 11a w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Tychy: Wymiana okien w budynkach Zespołu Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 i 11a w Tychach
Numer ogłoszenia: 23721 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynkach Zespołu Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 i 11a w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowe związane z wymianą stolarki okiennej w budynku Szkoły Zawodowej nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium : Zadanie 1 - 4 300,00 PLN (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100 PLN) Zadanie 2 - 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane Zadanie 1 - wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty budowlanej w zakresie wymiany okien za kwotę o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, Zadanie 2 - wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty budowlanej w zakresie wymiany okien za kwotę o wartości minimum 50 000,00 zł brutto), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument - o wartości minimum 150 000,00 zł - dotyczy zadania 1 - o wartości minimum 50 000,00 zł - dotyczy zadania 2. W przypadku udziału w więcej niż 1 zadaniu wartość polisy musi wynosić minimum 200 000,00 zł). d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej- wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ, Zadanie 1 - wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty budowlanej w zakresie wymiany okien za kwotę o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, Zadanie 2 - wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty budowlanej w zakresie wymiany okien za kwotę o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót (w przypadku udziału w więcej niż 1 zadaniu roboty nie mogą się powtarzać). C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: - o wartości minimum 150 000,00 zł - dotyczy zadania 1 - o wartości minimum 50 000,00 zł - dotyczy zadania 2 W przypadku udziału w więcej niż 1 zadaniu wartość polisy musi wynosić minimum 200 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium, d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 10 tygodni od daty podpisania umowy (dla każdego zadania). Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 21/01/2009..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowe związane z wymianą stolarki okiennej w budynku Szkoły Zawodowej nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach. Zakres robót obejmuje między innymi; - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 2.39*2.11 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, dwu i trójdzielne, profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K , co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 272,32 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 0.86*0.82 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne jednodzielne , profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K , co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 16,93 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 0.82*0.60 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne dwudzielne , profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K ,co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 19,68 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 2,37*0.83m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne dwudzielne , profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K ,co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 27.54 m2 - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej brązowej o szer. w rozwinięciu 25 cm - 55,97 m2 Uwaga 1. Oznaczenie U=1.0 W/m2K jest równoznaczne z oznaczeniem Ug=1,1 W/m2K 2. Pod pojęciem szkło białe rozumiemy szkło bezbarwne przeźroczyste Szczegółowy zakres robót, oraz proponowana technologia robót zawarte są w przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej. + rysunki poglądowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w budynku byłego internatu przy ul. Edukacji 11a w Tychach - Zespół Szkół nr 5. Zakres robót obejmuje między innymi: - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 1.70*1.70m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, dwudzielne , profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K , okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 2,89 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 2.06*1.60 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, dwudzielne, profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K , okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 3,30 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 2.70*1.70 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, trójdzielne , profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K , okna wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 9,18 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 4.13*1.23 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, czwórdzielne, profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K, co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 10,16 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 3.40*1.10 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, czterodzielne, profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K, co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 14,96 m2 - Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV o wym. 3.40*1.70 m z obróbką obsadzenia - rozwieralne i uchylno -rozwieralne, czterodzielne, profil pięciokomorowy dopasowany do istniejącego, kolor biały, szklenie szkłem białym płaskim zespolonym 1- komorowym (dwuszybowym)2*4mm, U=1.0 W m2K, co drugie okno wyposażone w nawiewnik higrosterowany - 80,92 m2 - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej brązowej o szer. w rozwinięciu 25 cm - 30,35 m2 Uwaga 1. Oznaczenie U=1.0 W m2K jest równoznaczne z oznaczeniem Ug=1,1 W m2K 2. Pod pojęciem szkło białe rozumiemy szkło bezbarwne przeźroczyste Szczegółowy zakres robót, oraz proponowana technologia robót zawarte są w przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej + rysunki poglądowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.