To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Szczecin: Utrzymanie w czystości obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko - kasowych i kasowych oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a
Numer ogłoszenia: 237298 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 206865 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko - kasowych i kasowych oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Realizacja zamówienia będzie polegała na: 1) czyszczeniu i konserwacji podłóg: a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg zmywalnych; b) codzienne odkurzanie i w miarę potrzeby usuwanie zabrudzeń wykładzin dywanowych; c) dwa razy w miesiącu pokrywanie posadzek powłoką akrylową - pomieszczenia w obiektach przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a; d) raz w miesiącu pokrywanie posadzek powłoką akrylową - obiekty dyspozytorskie, dyspozytorsko - kasowe i kasowe; e) dwa razy w roku pranie wykładzin dywanowych - pomieszczenia w obiektach przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a; f) dwa razy w okresie realizacji zamówienia - pranie wykładzin dywanowych - obiekty dyspozytorskie, dyspozytorsko - kasowe i kasowe; g) cztery razy w roku pranie wykładzin dywanowych w sekretariacie i gabinetach dyrekcji w obiekcie przy ul. Klonowica 5 - terminy realizacji wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym; 2) czyszczeniu i konserwacji mebli: a) codzienne czyszczenie (wycieranie kurzy) z biurek, szaf, regałów, wieszaków, krzeseł, foteli, stołów, parapetów; b) raz w miesiącu odkurzanie mebli tapicerowanych; c) dwa razy w roku pranie mebli tapicerowanych; 3) myciu łazienek i sanitariatów: a) codzienne mycie, dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury sanitarnej; b) codzienne mycie wyposażenia łazienek (lustra, półki, dozowniki, uchwyty); c) stałe zaopatrywanie łazienek w środki higieny: mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy - w obiektach przy ul Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5; d) neutralizowanie zapachów w łazienkach (kostki wc, odświeżacze powietrza); 4) opróżnianiu pojemników na odpady: a) codzienne opróżnienia pojemników na odpady i wymiana plastykowych worków; b) codzienne wynoszenie odpadów do pojemników na zewnątrz budynku, z uwzględnieniem segregacji tych odpadów; 5) utrzymaniu w stałej czystości pozostałych elementów, w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu: a) mycie lamperii; b) czyszczenie grzejników, kratek wentylacyjnych; c) mycie powierzchni szklanych i lustrzanych (w tym szyb w okienkach kasowych); d) mycie drzwi, parapetów, ram okiennych; e) czyszczenie osprzętu elektrycznego ogólnie dostępnego (gniazda wtykowe, wyłączniki, pokrywy tablic elektrycznych); f) mycie poręczy schodowych łącznie z elementami konstrukcji balustrad; 6) myciu okien: raz na kwartał mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej wraz z ramami, kratami lub żaluzjami - termin winien być uzgadniany z Zamawiającym; 7) praniu żaluzji: dwa razy w roku pranie żaluzji pionowych - termin winien być uzgodniony z Zamawiającym 8) myciu popielniczek: codzienne mycie i opróżnianie popielniczek; 9) sprzątaniu terenu przyległego do budynku położonego przy ul. Niedziałkowskiego 20a: a) w okresie wiosenno - letnim codzienne zamiatanie; b) w okresie jesienno - zimowym ( podczas opadów śniegu i gołoledzi): - bieżące usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem śliskich nawierzchni (piasek zabezpiecza Wykonawca ); - bez opadów śniegu i gołoledzi - zamiatanie; 10) oczyszczanie terenów przyległych do obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko - kasowych i kasowych w promieniu 2 m wokół obiektów zgodnie z częstotliwością sprzątania obiektów: a) w okresie wiosenno - letnim: zamiatanie; b) w okresie jesienno - zimowym: - bez opadów śniegu i gołoledzi - zamiatanie; - podczas opadów śniegów i gołoledzi - usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem śliskich nawierzchni (piasek zabezpiecza Wykonawca); 11) zapewnieniu serwisu dziennego w celu utrzymania stałej czystości tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 w obiektach przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a: a) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego; b) bieżące uzupełnianie ręczników; c) bieżące uzupełnianie mydła; d) bieżące opróżnienie i mycie popielniczek; e) bieżące opróżnianie koszy; f) bieżące wylewanie zlewek; g) w razie potrzeby mycie urządzeń sanitarnych;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.74.30.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 74.74.40.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 262152 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa THOMAS Tomasz Zelent, ul. Lubieszyńska 34, 72-006 Szczecin-Mierzyn, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 262152
- Oferta z najniższą ceną: 262152 / oferta z najwyższą ceną: 269182.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z filii Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnych, w tym studium wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną, dla planowanych do realizacji projektów z zakresu ochrony brzegów morskich w ramach FEnIKS
- Zapewnienie pobytu i wyżywienia dla uczestników obozu sportowego w terminie 07.08 - 12.08.2024 r., w obiekcie zlokalizowanym nad Morzem Bałtyckim w województwie zachodniopomorskim.
- DOSTAWA 5 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z KONTRAKTEM OBSŁUGI TECHNICZNEJ
- TESTY i PCR - II TURA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN 12/06/2024 - sprzątanie Zwierzyniecka
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH"
- Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 5 miesięcy 2024 r.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.