Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Ksawerów: Wymiana stolarki okiennej w budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego Ksawerów Widzew.
Numer ogłoszenia: 237774 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Widzewie , ul. Szkolna 12, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 0-42 2158033, fax. 0-42 2158314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsr-widzew.ovh.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego Ksawerów Widzew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - demontaż stolarki okiennej - montaż stolarki okiennej PCV - uzupełnienia ubytków w tynkach - malowanie tynków w ościeżach - demontażu starych parapetów zewnętrznych z blachy - montażu nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo cynkowej Podstawowymi materiałami do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie stolarki okiennej są: - okna PCV koloru białego, rozwierne, rozwierno-uchylne oraz FIX z profili pięciokomorowych bezołowiowych, zestaw szybowy 1,1 W/m2K, okucia obwiedniowe; ilość i rodzaje okien wg zestawienia stolarki. W oknach należy montować nawiewniki w każdym skrzydle o przepustowości 25 m3/h, regulowane ręcznie. W oknach łazienkowych należy stosować szybę matową satynowaną lub klejoną VSG (33.1 MATOWA). Wszystkie wymagania dotyczące danego rodzaju okien jak i ilości pokazano na rysunku zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zo?bowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł./słownie złotych: jeden tysiąc 00/100/III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia?łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1 Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego. - zał. nr 1 do oferty 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wyko?nania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 3 roboty o wartości min. 90 000,00 PLN, podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania ww warunku należy załączyć wykaz wykonanych robót wraz z referencjami. - zał. nr 2 do oferty 3) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 3 do oferty 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za?mówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokumenty stanowiące - zał. nr 4 do oferty 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2, c) polisa ubezpieczeniowa - załącznik nr 3 d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 4, e) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsr-widzew.ovh.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Widzewie, ul. Szkolna 12, 95-054 Ksawerów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Widzewie, ul. Szkolna 12, 95-054 Ksawerów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.