To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Sucha Beskidzka: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 237990 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123130 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 874 22 43, faks 33 874 22 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 21 osób bezrobotnych, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej w ramach realizacji projektu: Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących udział w projekcie, wzrost umiejętności i kompetencji, wzmocnienie poczucia wartości i we własne możliwości, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego, podwyższenie aspiracji osobistych i zawodowych, wzrost samooceny, rozwijanie umiejętności kompetencji społecznych, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy. Zamówienie jest podzielone na 5 bloków: 1) warsztat kompetencji społecznych (30 godzin), 2) terapia psychologiczna, rodzinna lub psychospołeczna (75 godzin), 3) zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin - asystent rodzinny (168 godzin), 4) doradztwo zawodowe (60 godzin), 5) poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów (130 godzin). Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacja zawartej umowy, b) prowadzenia listy obecności oraz natychmiastowego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na zajęciach osób przez niego skierowanych, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób, c) prowadzenia dokumentacji szkoleń, porad i terapii. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i realizacji szkolenia, d) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja zamówienia, e) przygotowania treści materiałów szkoleniowych, f) poinformowania uczestników zajęć, iż są one organizowane w ramach projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, g) dostarczenia Zamawiającemu w oryginałach list, o których mowa w lit. b, h) przeprowadzenia ankiety n/t szkolenia przed i po jego zakończeniu; zakres ankiety zostanie uzgodniony z Zamawiającym; i) niezwłocznego wydania osobom, które ukończyły szkolenia certyfikatu, zaświadczenia zawierającego logo Europejskiego Funduszu Społecznego i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, j) udostępnienia Zamawiającemu informacji na temat realizacji projektu w każdym czasie i na każde żądanie Zamawiającego oraz pozostawania w stałym kontakcie z Koordynatorem Projektu osobiście lub telefonicznie oraz na każde żądanie Zamawiającego, k) umieszczenia logo Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych dotyczących realizowanego projektu, a także w pomieszczeniach, gdzie będą prowadzone szkolenia, l) tematyka działań podjętych podczas warsztatów i indywidualnych porad powinna być realizowana zgodnie z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Blok nr1 - warsztaty kompetencji społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REED IN PARTNERSHIP POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REED IN PARTNERSHIP POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- REED In Patnership Poland Sp. zo.o., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3840,60
Oferta z najniższą ceną: 3840,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Blok nr 2 -terapia psychologiczna,rodzinna lub psychspołeczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego, Sucha Beskidzka, 34-200 ul. Rynek 16, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5475,00
Oferta z najniższą ceną: 4425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Blok nr 3 - Zorganizowanie Usług Wsparcia i aktywizacji rodzin - asystent rodzinny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11760,00
Oferta z najniższą ceną: 8904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Bliok nr 4 - Doradztwo Zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Rynek 16, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8160,00
Oferta z najniższą ceną: 6600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Blok nr 5 - Poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłd Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Rynek 16, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18758,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9490,00
Oferta z najniższą ceną: 9490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych II postępowanie
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Organizacja i realizacja wyjazdu na wizytę zawodoznawczą ora warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Rozbudowa drogi powiatowej 1690K Maków - Grzechynia - Zawoja w km od 2+006,00 do km 2+106,00, w km od 2+991,00 do km 3+066,79 w km od 3+094,73 do km 3+480,35, w miejscowości Grzechynia, powiat suski
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mysłowicach wraz z cateringiem.
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów trzech szkół objętych projektem Eduszansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.