Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Polkowice: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach:
Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych,
Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera
Zadanie nr 4: dostawa niszczarek
Numer ogłoszenia: 237998 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych: 1) Adapter USB na IDE, SATA 2,5 i 3,5 w ilości 2 szt., 2) Adapter USB na LPT w ilości 4 szt., 3) Drukarka w ilości 2 szt., 4) Notebook w ilości 1 szt., 5) Notebook w ilości 1 szt., 6) HUB USB w ilości 2 szt., 7) Klawiatura w ilości 13 szt., 8) Listwa zasilająca w ilości 5 szt., 9) Mysz komputerowa w ilości 15 sztuk, 10) Pamięć RAM w ilości 6 szt., 11) Pendrive w ilości 10 szt., 12) Płyta główna w ilości 2 szt., 13) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 14) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 15) Switch w ilości 2 szt., 16) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 17) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 18) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 19) Zasilacz do notebooka w ilości 2 szt., 20) Zasilacz komputerowy w ilości 3 szt., 21) Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 7 szt., 22) Wielofunkcyjne urządzenie atramentowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., 23) Tablet w ilości 2 szt. Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 3 szt., Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera: 1) Hard disk drive top backplane assembly - kable w zestawie - 1 szt. (kompatybilne z produktem HP o kodzie produktu 532147-001), 2) Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG - 2 szt. (kompatybilne z produktem HP - Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG G7 / KIT250 / nr 371593-001), Zadanie nr 4: dostawa niszczarek: 1) Niszczarka dokumentów w ilości 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.82.30.00-3, 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 30.23.46.00-4, 31.22.48.10-3, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.30-0, 30.21.32.00-7, 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2, 30.11.91.40-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 2 ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4) zaparafowany projekt umowy, 5) W celu ustalenia przez Zamawiającego czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej ( wzór informacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku gdy należy do grupy kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn.zm.). 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1. Termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; 2. Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych: 1) Adapter USB na IDE, SATA 2,5 cala i 3,5 cala w ilości 2 szt., 2) Adapter USB na LPT w ilości 4 szt., 3) Drukarka w ilości 2 szt., 4) Notebook w ilości 1 szt., 5) Notebook w ilości 1 szt., 6) HUB USB w ilości 2 szt., 7) Klawiatura w ilości 13 szt., 8) Listwa zasilająca w ilości 5 szt., 9) Mysz komputerowa w ilości 15 sztuk, 10) Pamięć RAM w ilości 6 szt., 11) Pendrive w ilości 10 szt., 12) Płyta główna w ilości 2 szt., 13) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 14) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 15) Switch w ilości 2 szt., 16) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 17) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 18) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 19) Zasilacz do notebooka w ilości 2 szt., 20) Zasilacz komputerowy w ilości 3 szt., 21) Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 7 szt., 22) Wielofunkcyjne urządzenie atramentowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., 23) Tablet w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.82.30.00-3, 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 30.23.46.00-4, 31.22.48.10-3, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.30-0, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 3 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera: 1) Hard disk drive top backplane assembly - kable w zestawie - 1 szt. (kompatybilne z produktem HP o kodzie produktu 532147-001), 2) Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG - 2 szt. (kompatybilne z produktem HP - Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG G7 / KIT250 / nr 371593-001), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: dostawa niszczarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 4: dostawa niszczarek: 1) Niszczarka dokumentów w ilości 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.