To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Polkowice: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek
Numer ogłoszenia: 298916 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237998 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych: 1) Adapter USB na IDE, SATA 2,5 i 3,5 w ilości 2 szt., 2) Adapter USB na LPT w ilości 4 szt., 3) Drukarka w ilości 2 szt., 4) Notebook w ilości 1 szt., 5) Notebook w ilości 1 szt., 6) HUB USB w ilości 2 szt., 7) Klawiatura w ilości 13 szt., 8) Listwa zasilająca w ilości 5 szt., 9) Mysz komputerowa w ilości 15 sztuk, 10) Pamięć RAM w ilości 6 szt., 11) Pendrive w ilości 10 szt., 12) Płyta główna w ilości 2 szt., 13) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 14) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 15) Switch w ilości 2 szt., 16) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 17) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 18) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 19) Zasilacz do notebooka w ilości 2 szt., 20) Zasilacz komputerowy w ilości 3 szt., 21) Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 7 szt., 22) Wielofunkcyjne urządzenie atramentowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., 23) Tablet w ilości 2 szt. Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 3 szt., Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera: 1) Hard disk drive top backplane assembly - kable w zestawie - 1 szt. (kompatybilne z produktem HP o kodzie produktu 532147-001), 2) Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG - 2 szt. (kompatybilne z produktem HP - Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG G7 / KIT250 / nr 371593-001), Zadanie nr 4: dostawa niszczarek: 1) Niszczarka dokumentów w ilości 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.30.00 - Serwery plików 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 31.22.48.10 - Przedłużacze 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.11.91.40 - 30.11.91.40 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Projekcja sp. z o. o., Al. Armii Krajowej 14b/4, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43505,75
Oferta z najniższą ceną: 43505,75 / Oferta z najwyższą ceną: 45068,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toshiba TEC Poland S.A., Region Zachód, ul. Zagórze 6A, 61-112 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39475,62
Oferta z najniższą ceną: 39475,62 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Projekcja sp. z o. o., Al. Armii Krajowej 14b/4, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 916,35
Oferta z najniższą ceną: 916,35 / Oferta z najwyższą ceną: 916,35
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: dostawa niszczarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Projekcja sp. z o. o., Al. Armii Krajowej 14b/4, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2378,82
Oferta z najniższą ceną: 2378,82 / Oferta z najwyższą ceną: 2378,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.