Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Poznań: Dostawę oraz montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UEP
Numer ogłoszenia: 238610 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oraz montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UEP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. JANTOM-MEBEL Jan Kita
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. JANTOM-MEBEL Jan Kita
- Jan Kita P.P.H.U. Jantom-Mebel, ul. Tortunia 51A, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 826,56
Oferta z najniższą ceną: 826,56 / Oferta z najwyższą ceną: 826,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Zamawiający w przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu ZP/010/14 na dostawę mebli przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Na skutek reorganizacji wewnętrznej zachodzi potrzeba zakupu dodatkowych mebli. Zamawiający postanowił powierzyć wykonanie dodatkowych mebli tej samej firmie. W związku z tym, Zamawiający postanowił skorzystać z uprawnień wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) i udzielić zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki Wykonawcy wybranemu w postępowaniu ZP/010/14- art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- TPm-103/24 Dostawa z wniesieniem, instalacją i uruchomieniem zamrażarki niskotemperaturowej z systemem backupu wraz z przeszkoleniem personelu
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki, samochodów osobowych elektrycznych, samochodu ciężarowego typu Furgon
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych (2 sztuki) dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przystajni na potrzeby żłobka gminnego
- Dostawa zabudowy meblowej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego w ramach projektu "Powiat Sieradzki stawia na pracowników"
- Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.