Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Siewierz: Dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Gołuchowicach
Numer ogłoszenia: 238837 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Wychowawczy , Gołuchowice 60, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 6741831, faks 32 6741831.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sowgoluchowice.netserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Gołuchowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Gołuchowicach, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje następujące pakiety: Część I Pakiet Artykuły spożywcze Część II Pakiet Warzywa i owoce Część III Pakiet Mięso i wędliny W kolumnie UWAGI, oferent podaje nazwę producenta proponowanego artykułu, odpowiadającego opisowi wymogów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wypełnionych w całości w ramach poszczególnych pakietów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ opis pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożyli niżej wymienione dokumenty: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia( art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZPN) m.in.: - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć: pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ pisemne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust.2 pkt.1 i pkt.2 Ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zaświadczenie - z właściwego urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków z wyjątkiem przypadku kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - Ujawnione w zaświadczeniu zaległości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie są one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawiciela każdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie stanowiło załącznik do oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument potwierdzający współpracę tych podmiotów - brak tego dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) .Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Wypełniony w całości i podpisany zał. nr 1 do SIWZ pakiety FORMULARZY CENOWYCH pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. pisemne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1 i pkt.2 Ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: Zaświadczenie - z właściwego urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków z wyjątkiem przypadku kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - Ujawnione w zaświadczeniu zaległości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie są one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawiciela każdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie stanowiło załącznik do oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument potwierdzający współpracę tych podmiotów - brak tego dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii. Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) przez osobę/y reprezentującą/e firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sowgoluchowice.netsrwer.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Specjalny Ośrodek Wychowawczy Gołuchowice 60 42-470 Siewierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 14:00, miejsce: sekretariat Specjalny Ośrodek Wychowawczy Gołuchowice 60 42-470 Siewierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spozywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje różnorodne artykuły spożywcze, przetwory mleczne, pieczywo, których szczegółowy opis znaduje się w załącznkiu nr 1 SIWZ w pakiecie Artykuły spożywcze. Uwaga: Dostawa towaru - co drugi dzień od poniedziałku do soboty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje warzywa i owoce, a wielkość zamówienia opisana jest w załączniku nr do SIWZ 1 pakiecie Warzywa i owoce. Uwaga: Dostawa towaru - co drugi dzień od poniedziałku do piątku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę mięsa, wędlin, drobiu, a wielkość zamówienia opisana jest w załączniku nr 1 do SIWZ w pakiecie Mięso i wędliny. Uwaga: Dostawa towaru - co drugi dzień od poniedziałku do piątku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.