eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 238885 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, dla Spólki z o.o. Wodociągi Kieleckie w podziale na części CZĘŚĆ I: 1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 12 szt. 2. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 21,5 - 1 szt. 3. Zestaw komputerowy bez monitora - 4 szt. 4. Notebook - 4 szt. 5. Zasilacz awaryjny UPS o mocy czynnej min. 450W - 20 szt. 6. Monitor LCD 27 - 2 szt. 7. Tablet graficzny - 1 szt. 8. Pamięć przenośna pendrive HI-SPEED 32GB USB 3,0 - 5 szt. 9. Pamięć przenośna pendrive 16GB USB 2,0 - 9 szt. 10. Bateria do zasilacza awaryjnego UPS - 30 szt. 11. Access Point - 2 szt. 12. Router - 1 szt. 13. Bateria do notebooka Dell Latitude E5500 - 1 szt. 14. Zewnętrzny napęd DVD+/-RW na USB - 1 szt. 15. Klawiatura USB, kolor czarny - 7 szt. 16. Kabel zasilający UPS - PC - 15 szt. 17. Zasilacz ATX - 5 szt. 18. Switch 8-portowy - 5 szt. 19. Program Norma Pro kolejne stanowisko - 1 szt. 20. Pakiet biurowy MS Office 2013 PL MOLP - 21 szt. 21. Drukarka atramentowa A4 - 2 szt. 22. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt. 23. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 6 szt. 24. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 4 szt. 25. Skaner A4 płaski - 2 szt. 26. Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt. 27. Skaner A4 z podajnikiem - 1szt. CZĘŚĆ II 1. Serwer - 1 szt. 2. Serwer - 1 szt. 3. Napęd taśmowy do rozbudowy urządzenia Dell PowerVault 114X - 1 szt. 4. Taśma LTO4 - 10 szt. 5. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2 szt. 6. Windows Server 2012 MOLP - 1 szt. 7. Windows Server remote user CAL - 15 szt. 8. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 SERVER WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS - 1 szt. 9. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR APPLICATIONS AND DATABASES WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS- 1 szt. 10. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR WINDOWS WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS - 1 szt. 11. Dysk z ramką do rozbudowy macierzy Dell PowerVault MD3200i - 8 szt. 12. Pamięć do rozbudowy serwera Dell PowerEdge 2900 - 4 szt. 13. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2 szt. 14. Kabel krosowy RJ45 dł. 5m - 10 szt. 15. Kabel krosowy RJ45 dł. 3m - 10 szt. 16. Kabel KVM dł. 3m - 3 szt. 2. UWAGI: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. 3. Jeżeli Zamawiający zaznaczył w SIWZ, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego wymaga się aby oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo współpracował ze wskazanym sprzętem. 4.Oferowane komputery i notebooki mają być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie Polski. 5.Oferowane serwery mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert i mają pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie Polski. 6. Warunki gwarancji i rękojmi: a. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał gwarancję producenta zgodną z wymaganiami opisanymi w SIWZ, a Wykonawca dostarczył wraz z dostawą sprzętu stosowne dokumenty gwarancyjne honorowane przez producentów sprzętu. b. Długość okresu gwarancyjnego: - gwarancja producenta na zestawy komputerowe wymienione w Części I poz. 1, 2, 3 oraz notebooki wymienione w Części I, poz. 4 - 36 miesięcy oraz wszystkie czynności serwisowe wykonane w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą na miejscu u Zamawiającego, zgodnie z zał. nr 6. - gwarancja producenta na serwery wymienione w Części II poz. 1 i 2 - przynajmniej 60 miesięcy, naprawa oraz wszystkie czynności serwisowe wykonywane w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą na miejscu u Zamawiającego - zgodnie z zał. nr 6. - na pozostały sprzęt - warunki gwarancji oferowane przez producentów sprzętu, zgodnie z wymaganiami z zał. nr 6. c. Zamawiający ma prawo w czasie trwania gwarancji, bez naruszania jej warunków, dokonywać modernizacji i rozbudowy sprzętu, np. poprzez dołożenie dysków, zwiększenie pamięci itp. d. Wykonawca udzieli rękojmi na oferowany sprzęt na czas równy długości gwarancji producenta. e. W okresie objętym gwarancją i rękojmią Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu z wyłączeniem zestawów komputerowych, notebooków i serwerów od Zamawiającego w celu dokonania naprawy, oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego. f. W sytuacji gdy naprawa sprzętu w okresie rękojmi potrwa dłużej niż 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okoliczności stanowiącej podstawę do odstąpienia, chyba że Wykonawca niezwłocznie ale nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych wymieni wadliwy sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. g. W przypadku gdy w okresie rękojmi ta sama jednostka sprzętu identyfikowana przez numer seryjny ulegnie uszkodzeniu po raz czwarty, Wykonawca nie będzie wykonywał kolejnej - czwartej naprawy, lecz wymieni uszkodzony sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. h. W przypadku gdy Wykonawca w ramach rękojmi dostarczy Zamawiającemu nowy sprzęt w miejsce wadliwego lub dokona jego istotnej naprawy termin rękojmi dla tego sprzętu biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. W pozostałych przypadkach okres rękojmi dla naprawianego sprzętu ulega przedłużeniu o czas w ciągu którego z powodu wady Zamawiający nie mógł z niego korzystać. i. W sytuacji wymiany sprzętu na nowy, istotnej wymiany elementów lub dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca ma obowiązek zainstalować na nim oprogramowanie systemowe i sieciowe oraz skonfigurować go w taki sposób, jak miało to miejsce przed stwierdzeniem wady lub uszkodzenia. j. Za wykonanie wszystkich czynności konserwacyjnych niezbędnych do poprawnego działania serwerów lub czynności wymaganych przez producenta serwerów w okresie rękojmi odpowiada Wykonawca i ponosi wszelkie związane z tym koszty. k. W przypadku niesprawności serwera uniemożliwiającej jego prawidłowe działanie trwającej dłużej niż 2 dni robocze Wykonawca niezwłocznie zapewni zastępcze urządzenie o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9, 30.23.31.50-7, 30.23.46.00-4, 31.40.00.00-0, 30.23.61.11-3, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0, 30.23.31.60-0, 30.23.47.00-5, 30.23.74.60-1, 48.62.00.00-0, 30.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: - Część I - 3 200,00 zł słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100 - Część II - 1 800,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp; wzór stanowi załącznik nr 2. - Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). - Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa spełnia wymagania SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64 Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Spółki Wodociągi Kieleckie Kielce, ul. Krakowska 64.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 12 szt. 2. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 21,5 - 1 szt. 3. Zestaw komputerowy bez monitora - 4 szt. 4. Notebook - 4 szt. 5. Zasilacz awaryjny UPS o mocy czynnej min. 450W - 20 szt. 6. Monitor LCD 27 - 2 szt. 7. Tablet graficzny - 1 szt. 8. Pamięć przenośna pendrive HI-SPEED 32GB USB 3,0 - 5 szt. 9. Pamięć przenośna pendrive 16GB USB 2,0 - 9 szt. 10. Bateria do zasilacza awaryjnego UPS - 30 szt. 11. Access Point - 2 szt. 12. Router - 1 szt. 13. Bateria do notebooka Dell Latitude E5500 - 1 szt. 14. Zewnętrzny napęd DVD+/-RW na USB - 1 szt. 15. Klawiatura USB, kolor czarny - 7 szt. 16. Kabel zasilający UPS - PC - 15 szt. 17. Zasilacz ATX - 5 szt. 18. Switch 8-portowy - 5 szt. 19. Program Norma Pro kolejne stanowisko - 1 szt. 20. Pakiet biurowy MS Office 2013 PL MOLP - 21 szt. 21. Drukarka atramentowa A4 - 2 szt. 22. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt. 23. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 6 szt. 24. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 3 szt. 25. Skaner A4 płaski - 2 szt. 26. Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 szt. 27. Skaner A4 z podajnikiem - 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 48.31.00.00-4, 42.96.20.00-7, 48.41.00.00-5, 31.22.44.00-6, 30.21.61.10-0, 30.21.32.00-7, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 31.40.00.00-0, 30.23.46.00-4, 30.23.72.80-5, 30.12.12.00-5, 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer - 1 szt. 2. Serwer - 1 szt. 3. Napęd taśmowy do rozbudowy urządzenia Dell PowerVault 114X - 1 szt. 4. Taśma LTO4 - 10 szt. 5. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2 szt. 6. Windows Server 2012 MOLP - 1 szt. 7. Windows Server remote user CAL - 15 szt. 8. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 SERVER WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS - 1 szt. 9. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR APPLICATIONS AND DATABASES WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS- 1 szt. 10. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR WINDOWS WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS - 1 szt. 11. Dysk z ramką do rozbudowy macierzy Dell PowerVault MD3200i - 8 szt. 12. Pamięć do rozbudowy serwera Dell PowerEdge 2900 - 4 szt. 13. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2 szt. 14. Kabel krosowy RJ45 dł. 5m - 10 szt. 15. Kabel krosowy RJ45 dł. 3m - 10 szt. 16. Kabel KVM dł. 3m- 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 48.62.00.00-0, 48.71.00.00-8, 30.23.41.00-9, 30.23.61.11-3, 32.42.10.00-0, 30.23.47.00-5, 30.23.31.60-0, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.