To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Warszawa: Dostawa mebli dla Departamentu Wdrożeń i Innowacji (DWI).
Numer ogłoszenia: 239042 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 213546 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, fax 022 5292780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Departamentu Wdrożeń i Innowacji (DWI)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Meble biurowe 1. Meble wykonane z płyty wiórowej w okleinie z melaminy. 2. Meble modułowe, dwukolorowe (dąb, aluminium) - odcień koloru do uzgodnienia z Zamawiającym, w tym: 1) Biurko komputerowe narożne, kształtowe - 5 szt. 2) Biurko narożne, komputerowe, kształtowe - 5 szt. 3) Dostawka do biurka (1/2 koła z nogą podpierającą prostą Ø 40) - 4 szt. 4) Dostawka do biurka (1/2 koła z nogą podpierającą prostą Ø 40) - 1 szt. 5) Dostawka do biurka (blat ¾ koła Ø 1200 z 2 nogami podpierającymi Ø 40) - 1 szt. 6) Dostawka do biurka (prostokątna z 2 nogami podpierającymi Ø 40) - 1 szt. 7) Kontener dostawny do biurka (4 równe szuflady równe + piórnik nakładka) - 10 szt. 8) Kontener pod biurkowy mobilny - 8 szt. 9) Szafa aktowa góra otwarta 2 półki - 5 szt. 10) Szafa aktowa góra zamykana drzwiami szklanymi - 5 szt. 11) Szafa ubraniowa z wieszakiem wysuwnym - 3 szt 12) Ścianki działowe tapicerowane tkaniną w kolorze bordo - 5szt. 13) Szafka zamykana z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. 14) Szafa aktowa zamykana na zamek - 1 szt. 15) Fotel obrotowy siedzisko połączone z oparciem, oparcie wysokie - 10 szt. 16) Fotel konferencyjny na nogach, siedzisko połączone z oparciem, oparcie wysokie - 12 szt. 17) Stolik okolicznościowy okrągły Ø 800 - 1 szt. 18) Wieszak ubraniowy - 3 szt. Część II - Meble gabinetowe Meble gabinetowe, materiał: szkło transparentne i płyta wiórowa laminowana dwustronnie fornirem naturalnym (kolor heban, zebrano). 1) Biurko z blendą osłonową - 1 szt. 2) Biurko z blendą osłonową - 1 szt. 3) Mobilna szafka komputerowa - 1 szt. 4) Mobilna szafka komputerowa - 1szt. 5) Kontener mobilny - 1 szt. 6) Kontener mobilny - 1 szt. 7) Szafa z drzwiami pełnymi - 1 szt. 8) Szafa z drzwiami szklanymi - 1 szt. 9) Szafka mobilna z drzwiami pełnymi - 1 szt. 10) Szafka mobilna z drzwiami pełnymi - 1 szt. 11) Stół konferencyjny - 2 szt. 12) Krzesło konferencyjne - 10 szt. 13) Fotel obrotowy, gabinetowy - 2 szt. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Pożądane jest, aby Wykonawca w ofercie wskazał adres strony internetowej, na której będą przedstawione oferowane meble lub dołączył do oferty zdjęcia lub katalog oferowanych mebli. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy), 2. w przypadku konieczności montażu do zamontowania mebli, rozniesienia mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i ustawienia we wskazanym miejscu, 3. wybrany Wykonawca będzie musiał zabezpieczyć ekipę osób, która dokona sprawnego montażu i rozmieszczenia mebli zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane meble posiadają: 1) Certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła obite są tkaniną o odporności na ścieranie 40 000 cykli oraz 2) Certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła pokryte są tkaniną trudnozapalną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.15.00 - Meble modułowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.13.00 - Meble modułowe Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87433 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zakup będzie współfinansowany w ramach środków z nowej perspektywy finansowej 2007 - 2013 z projektu pomocy technicznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONTRACT Sp z o.o., ul. Nowogrodzka 51, 00-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47181.00
- Oferta z najniższą ceną: 47181.00 / oferta z najwyższą ceną: 47181.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble gabinetowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONTRAKT Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 51, 00-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40252.00
- Oferta z najniższą ceną: 40252.00 / oferta z najwyższą ceną: 40252.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.