Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Departamentu Wdrożeń i Innowacji (DWI).
Numer ogłoszenia: 213546 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, fax 022 5292780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Departamentu Wdrożeń i Innowacji (DWI)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Meble biurowe. 1. Meble wykonane z płyty wiórowej w okleinie z melaminy. 2. Meble modułowe, dwukolorowe (dąb, aluminium) - odcień koloru do uzgodnienia z Zamawiającym, w tym: 1. Biurko komputerowe narożne, kształtowe - 5 szt. 2. Biurko narożne, komputerowe, kształtowe - 5 szt. 3. Dostawka do biurka (1/2 koła z nogą podpierającą prostą Ø 40) - 4 szt. 4. Dostawka do biurka (1/2 koła z nogą podpierającą prostą Ø 40) - 1 szt. 5. Dostawka do biurka (blat ¾ koła Ø 1200 z 2 nogami podpierającymi Ø 40) - 1 szt. 6. Dostawka do biurka (prostokątna z 2 nogami podpierającymi Ø 40) - 1 szt. 7. Kontener dostawny do biurka (4 równe szuflady równe + piórnik nakładka) - 10 szt. 8. Kontener pod biurkowy mobilny - 8 szt. 9. Szafa aktowa góra otwarta 2 półki - 5 szt. 10. Szafa aktowa góra zamykana drzwiami szklanymi - 5 szt. 11. Szafa ubraniowa z wieszakiem wysuwnym - 3 szt. 12. Ścianki działowe tapicerowane tkaniną w kolorze bordo - 5 szt. 13. Szafka zamykana z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. 14. Szafa aktowa zamykana na zamek - 1 szt. 15. Fotel obrotowy siedzisko połączone z oparciem, oparcie wysokie - 10 szt. 16. Fotel konferencyjny na nogach, siedzisko połączone z oparciem, oparcie wysokie - 12 szt. 17. Stolik okolicznościowy okrągły Ø 800 - 1 szt. 18. Wieszak ubraniowy - 3 szt. Część II - Meble gabinetowe. Meble gabinetowe, materiał: szkło transparentne i płyta wiórowa laminowana dwustronnie fornirem naturalnym (kolor heban, zebrano). 1. Biurko z blendą osłonową - 1 szt. 2. Biurko z blendą osłonową - 1 szt. 3. Mobilna szafka komputerowa - 1 szt. 4. Mobilna szafka komputerowa - 1 szt. 5. Kontener mobilny - 1 szt. 6. Kontener mobilny - 1 szt. 7. Szafa z drzwiami pełnymi - 1 szt. 8. Szafa z drzwiami szklanymi - 1 szt. 9. Szafka mobilna z drzwiami pełnymi - 1 szt. 10. Szafka mobilna z drzwiami pełnymi - 1 szt. 11. Stół konferencyjny - 2 szt. 12. Krzesło konferencyjne - 10 szt. 13. Fotel obrotowy, gabinetowy - 2 szt. 3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Pożądane jest, aby Wykonawca w ofercie wskazał adres strony internetowej, na której będą przedstawione oferowane meble lub dołączył do oferty zdjęcia lub katalog oferowanych mebli. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy), 2) w przypadku konieczności montażu do zamontowania mebli, rozniesienia mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i ustawienia we wskazanym miejscu, 3) wybrany Wykonawca będzie musiał zabezpieczyć ekipę osób, która dokona sprawnego montażu i rozmieszczenia mebli zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane meble posiadają: 1) certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła obite są tkaniną o odporności na ścieranie 40 000 cykli oraz 2) certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła pokryte są tkaniną trudnozapalną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.14.15.00 - Meble modułowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.13.00 - Meble modułowe Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla Części I przedmiotu zamówienia w wysokości 1 400, 00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta), 2) dla Części II przedmiotu zamówienia w wysokości 1 200, 00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście). 3) W przypadku składania oferty na obie części podane wyżej kwoty należy dodać..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uwaga - Wykonawca składający ofertę na Część I przedmiotu zamówienia - o udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa mebli) o wartości minimum 50 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.); Uwaga - Wykonawca składający ofertę na Część II przedmiotu zamówienia - b) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa mebli) o wartości minimum 40 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.); Uwaga - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy na Część I przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia - c) polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł Uwaga - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy na Część II przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia - d) polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 40 000, 00 zł 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) przedstawionych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi Załącznik Nr 4 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia: 1) Dla części I przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2) Dla części II przedmiotu zamówienia o wartości minimum 40 000, 00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5. Uwaga - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy na Część I przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia - a) polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł Uwaga - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy na Część II przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia - b) polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 40 000, 00 zł 6. W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć oświadczenie, że oferowane meble posiadają: 1. certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła obite są tkaniną o odporności na ścieranie 40 000 cykli oraz 2. certyfikat/atest potwierdzający, że wszystkie fotele i krzesła pokryte są tkaniną trudnozapalną. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa pokój 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20) 00-529 Warszawa pokój 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Meble wykonane z płyty wiórowej w okleinie z melaminy. 2. Meble modułowe, dwukolorowe (dąb, aluminium) - odcień koloru do uzgodnienia z Zamawiającym. 1. Biurko komputerowe narożne, kształtowe - 5 szt. 2. Biurko narożne, komputerowe, kształtowe - 5 szt. 3. Dostawka do biurka (1/2 koła z nogą podpierającą prostą Ø 40) - 4 szt. 4. Dostawka do biurka (1/2 koła z nogą podpierającą prostą Ø 40) - 1 szt. 5. Dostawka do biurka (blat ¾ koła Ø 1200 z 2 nogami podpierającymi Ø 40) - 1 szt. 6. Dostawka do biurka (prostokątna z 2 nogami podpierającymi Ø 40) - 1 szt. 7. Kontener dostawny do biurka (4 równe szuflady równe + piórnik nakładka) - 10 szt. 8. Kontener pod biurkowy mobilny - 8 szt. 9. Szafa aktowa góra otwarta 2 półki - 5 szt. 10. Szafa aktowa góra zamykana drzwiami szklanymi - 5 szt. 11. Szafa ubraniowa z wieszakiem wysuwnym - 3 szt. 12. Ścianki działowe tapicerowane tkaniną w kolorze bordo - 5 szt. 13. Szafka zamykana z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. 14. Szafa aktowa zamykana na zamek - 1 szt. 15. Fotel obrotowy siedzisko połączone z oparciem, oparcie wysokie - 10 szt. 16. Fotel konferencyjny na nogach, siedzisko połączone z oparciem, oparcie wysokie - 12 szt. 17. Stolik okolicznościowy okrągły Ø 800 - 1 szt. 18. Wieszak ubraniowy 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.12.10.00-5, 36.14.15.00-6, 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble gabinetowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble gabinetowe, materiał: szkło transparentne i płyta wiórowa laminowana dwustronnie fornirem naturalnym (kolor heban, zebrano). 1. Biurko z blendą osłonową - 1 szt 2. Biurko z blendą osłonową - 1 szt. 3. Mobilna szafka komputerowa - 1 szt. 4. Mobilna szafka komputerowa - 1 szt. 5. Kontener mobilny - 1 szt. 6. Kontener mobilny - 1 szt. 7. Szafa z drzwiami pełnymi - 1 szt. 8. Szafa z drzwiami szklanymi - 1 szt. 9. Szafka mobilna z drzwiami pełnymi - 1 szt. 10. Szafka mobilna z drzwiami pełnymi - 1 szt. 11. Stół konferencyjny - 2 szt. 12. Krzesło konferencyjne - 10 szt. 13. Fotel obrotowy, gabinetowy - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.12.10.00-5, 36.14.15.00-6, 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.