eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektów, pozostających w Zasobie ANR OT Bydgoszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Bydgoszcz: Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektów, pozostających w Zasobie ANR OT Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 239123 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektów, pozostających w Zasobie ANR OT Bydgoszcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektów, pozostających w Zasobie ANR OT Bydgoszcz z uwzględnieniem podziału na części.2. Każde zadanie stanowi osobną część, którego realizacja będzie stanowić ofertę częściową; 3. Każdy wykonawca może złożyć ofertę od 1-do 3 zadań (części zamówienia). 4. Ze względu na specyfikę przedmiotowego zadania, związaną z dozorem powierzonego mienia i majątku Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w niniejszym postępowaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 600,00 zł Zadanie nr 2 - 600,00 zł Zadanie nr 3 - 600,00 zł Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr: 71 2030 0045 1110 0000 0154 3940 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmia-nami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział tylko ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. A ponadto spełniają warunki dodatkowe: - wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 usługi związane z dozorem fizycznym obiektów, - są uprawnieni do wykonania usługi określonej w zamówieniu, - zatrudniają liczbę osób gwarantującą całodobowy dozór (stan zatrudnienia - min. 10 osób z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego), - posiadają patrol interwencyjny (min. 2 samochody) - posiadają bezprzewodowe środki łączności. 3. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 4. W przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zastosowanie ma art. 23 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w art. 22.1.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument); 3. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający daty wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (kopie faktur, referencje). Wykaz powinien potwierdzać wykonanie wymaganych min. 3 usług - zał. 4 do SIWZ; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzający jednocześnie spełnianie warunku dotyczącego zatrudnienia min. 10 osób wraz z osobami do patrolu interwencyjnego- zał. 5 do SIWZ; 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. 5a do SIWZ; 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. A ponadto: 8. wykaz sprzętu i narzędzi, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. potwierdzający spełnianie warunków dotyczących wymaganego sprzętu określonego w punkcie X niniejszej specyfikacji - zał. nr 6 do SIWZ; 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał. nr 6a do SIWZ. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 4. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. .(Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz; sekretariat: pokój 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: 1. oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego, 2. do oferty należy dołączyć upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego podpisane przez wszystkich upoważnionych przedstawicieli / każdego z partnerów, 3. przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia - do oferty należy załączyć stosowne oświadczenie, 4. po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do przedłożenia kopii umowy lub innego dokumentu, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej itp., podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektu na terenie wsi Wałdowo, gmina Sępólno Kraj.: jest to gorzelnia, w skład nieruchomości wchodzą budynki i budowle: gorzelnia rolnicza nr inw 81-2223, budynek parnik ziemniaków nr inw. 81-2224, kotłownia gorzelni nr inw. 81-2266, magazyn płatkarni nr inw. 81-3900, magazyn ziemniaczany nr inw. 81-2227, magazyn podręczny gorzelni nr inw. 81-2231 magazyn gorzelni nr inw. 81-2241, komin gorzelni nr inw. 81-2286, wodociąg gorzelni inw. 81-2303, studnia kopana Wałdowo nr inw. 81-2313, szambo nr inw. 81-2315, osadnik przy gorzelni 81-2321, studnia wiercona nr inw. 81-2327, plac składowy i drogi nr inw. 81-4827, oczyszczalnia ścieków gorzelni nr inw. 81-5543, ogrodzenie gorzelni nr inw. 81-2291, mur oporowy gorzelni nr inw. 81-4562, punkt odbioru wywaru nr inw. 81-5173, wagownia gorzelni 81-2248, waga wozowa nr inw. 81-2551, budynek gospodarczy bez nr inwentarzowego. Zakres dozoru obejmuje: - całodobowe dozorowanie mienia obiektu w Wałdowie - we wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne; - ochronę i zabezpieczenie obiektu we wsi Wałdowo przed wejściem na teren osób nieupoważnionych (należy ustawić tablice ostrzegawcze, założyć taśmy itp.); -ochronę i zabezpieczenie obiektu w Wałdowie przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny; - współdziałanie z jednostkami ochrony p.poż. w przypadku zagrożenia pożarem na terenie obiektu w Wałdowie; - bezzwłoczne powiadamianie Administratora Gospodarstwa Zasobu Skarbu Państwa w Administrowaniu w Kusowie - przedstawiciela Zamawiającego, policji, straży miejskiej prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach, zaistniałych na terenie obiektu w Wałdowie oraz podejmowanie nie cierpiących zwłoki czynności w celu, zabezpieczenia śladów przestępstwa lub wykroczenia; -wykonywanie innych zadań, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku - zleconych przez przedstawiciela Zamawiającego Na terenie obiektu dostępne jest pomieszczenie, w którym dozorca mógłby pełnić służbę. Są toalety, jest prąd, ale woda jest zakręcona.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektu na terenie wsi Wójcin, gmina Jeziora Wielkie: jest to zespół pałacowo-parkowy, zabudowany budynkiem pałacu dwu kondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym ze strychem użytkowym na poddaszu o powierzchni 425,70m2 oraz garaż murowany o powierzchni zabudowy 65,00 m2. Nieruchomość położona jest na działce ewidencyjnej numer 306-1 o powierzchni 1,3700 ha, w tym park o powierzchni 1,2900 ha. Zakres dozoru obejmuje: - całodobowe dozorowanie mienia obiektu w Wójcinie - we wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne; - ochronę i zabezpieczenie obiektu we wsi Wójcin przed wejściem na teren osób nieupoważnionych (należy ustawić tablice ostrzegawcze, założyć taśmy itp.); - ochronę i zabezpieczenie obiektu w Wójcinie przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny; -współdziałanie z jednostkami ochrony p.poż. w przypadku zagrożenia pożarem na terenie obiektu w Wójcinie; - bezzwłoczne powiadamianie Administratora Gospodarstwa Zasobu Skarbu Państwa w Administrowaniu w Kusowie - przedstawiciela Zamawiającego, policji, straży miejskiej prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektu w Wójcinie oraz podejmowanie nie cierpiących zwłoki czynności w celu zabezpieczenia śladów przestępstwa lub wykroczenia; - wykonywanie innych zadań, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku - zleconych przez przedstawiciela Zamawiającego. Na terenie obiektu brak jest pomieszczenia, w którym dozorca mógłby pełnić służbę. Woda jest zakręcona, nie ma także dostępu do elektryczności.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem obiektu na terenie wsi Żurczyn, gmina Szubin: w skład nieruchomości wchodzą budynki i budowle: magazyn pasz nr inwent. 56-0005, silos betonowy szt. 2 nr inwent. 56-0007, budynki gospodarcze szt. 2 nr inwent. 56-0070, stodoła nr inwent. 56-0071, kuźnia nr inwent. 56-0161, paszarnia nr inwent. 56-0163, chlewnia nr inwent. 56-0224, chlewnia nr inwent. 56-0228, chlewnia nr inwent. 56-0229, paskarka nr inwent. 56-0445, zasilanie elektryczne nr inwent. 56-0065, drogi dojazdowe nr inwent. 56-0061, droga wew. k.chlewni nr inwent. 56-0066, rowy nr inwent. 56-3193, domeliorowanie St. Noteci nr inwent. 56-4804, ogrodzenie tuczarni nr inwent. 56-0119, ogrodzenie tuczarni nr inwent. 56-0210, transformator olejowy nr inwent. 56-0204. Zakres dozoru obejmuje: - całodobowe dozorowanie mienia obiektu w Żurczynie - we wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne; - ochronę i zabezpieczenie obiektu we wsi Żurczyn przed wejściem na teren osób nieupoważnionych (należy ustawić tablice ostrzegawcze, założyć taśmy itp.); - ochronę i zabezpieczenie obiektu w Żurczynie przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny; - współdziałanie z jednostkami ochrony p.poż. w przypadku zagrożenia pożarem na terenie obiektu w Żurczynie; - bezzwłoczne powiadamianie Administratora Gospodarstwa Zasobu Skarbu Państwa w Administrowaniu w Kusowie - przedstawiciela Zamawiającego, policji, straży miejskiej prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach, zaistniałych na terenie obiektu w Żurczynie oraz podejmowanie nie cierpiących zwłoki czynności w celu zabezpieczenia śladów przestępstwa lub wykroczenia; - wykonywanie innych zadań, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku - zleconych przez przedstawiciela Zamawiającego. Na terenie obiektu jest dostępne pomieszczenie dla dozorcy, wyposażone w prąd, wodę i toaletę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.