Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Sopot: sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 239141 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespreum.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego; strzykawek, igieł, kaniul, urządzeń i przyrządów do transfuzji i infuzji, wyrobów z drewna i korka (szpatułek drewnianych), cewników, papieru światłoczułego, termoczułego lub papieru termograficznego i tektury (papieru do EKG i spirometru), rękawic chirurgicznych, pojemników z utwardzanych tworzyw sztucznych, środków diagnostycznych, jednorazowych, niechemicznych, artykułów medycznych i hematologicznych (wkładów wymiennych, jednorazowych do uszu oraz torebek do sterylizacji i pasków), urządzeń medycznych, skalpeli i noży chirurgicznych, włókien pojedynczych z tworzyw sztucznych (wyrobów włókninowych, z fizeliny), termometrów, baterii galwanicznych, zestawów do podawania leków, drenów, produktów z tworzyw sztucznych, masek tlenowych, bandaży do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1 - urządzenia medyczne 33141310-6, 33141320-9, 33141220-8, 33194000-6, 20500000-1, 33141200-2, 21121300-0, 21121300-1, 33141420-0, 25223000-0, 24494000-3, 33141000-0, 33100000-1, 33141411-4, 33100000-1, 25211000-3, 33251200-6, 33141000-0, 31420000-6, 33141624-0, 33141640-8, 25200000-3, 33157110-9, 33141113-5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 22.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców , której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz.1163 z późn. zm.) tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia. 1.3 O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego wykluczył, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.4 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.5 Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 5. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytku medycznego - dla oferowanych produktów w przypadku gdy oferowany produkt stanowi wyrób medyczny - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe - dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu - jest bezwzględnie wymagany jako załącznik do oferty. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 6. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 7. wypełnionego FORMULARZA OFERTOWO - CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 8. wykaz próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 4 (dot. GRUPY: 2, 4) . DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW: - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. Jakość (dot. grup: 2 i 4) - 0,3
- 3. lub cena (dot. grup: 1, 3, od 5 do 22) - 1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro, cena SIWZ 30 zł (+ VAT).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. Nie jest wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Płatność w terminie 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury VAT. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna. Nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. Umowa ramowa nie ma zastosowania. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Zamówienie nie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków wspólnotowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STRZYKAWKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1- STRZYKAWKI CPV - 33141310-6 - opak. 290, szt 90.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY MEDYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 2 - IGŁY MEDYCZNE* CPV - 33141320-9 - opak. 690 * Zamawiający wymaga dostarczenia próbek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KANIULA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 3 - KANIULA CPV - 33141220-8 - szt 212.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 4 - URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI* CPV 33194000-6 - szt 6700 * Zamawiający wymaga dostarczenia próbek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYROBY Z DREWNA I KORKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 5 - WYROBY Z DREWNA I KORKA CPV 20500000-1 - opak. 580.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CEWNIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 6 - CEWNIKI CPV 33141200-2 - szt 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAPIER ŚWIATŁOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA (PAPIER DO EKG I SPIROMETRU).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 7 - PAPIER ŚWIATŁOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA (PAPIER DO EKG I SPIROMETRU) CPV 21121300-0 - roliki 175.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RĘKAWICE CHIRURGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 8 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE CPV 33141420-0 - pary 900, opak. 760.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: POJEMNIKI Z UTWARDZANYCH TWORZYW SZTUCZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 9 - POJEMNIKI Z UTWARDZANYCH TWORZYW SZTUCZNYCH CPV 25223000-0 - szt 2190.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŚRODKI DIAGNOSTYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 10 - ŚRODKI DIAGNOSTYCZNE CPV 24494000-3 - opak 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE, ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE (TOREBKI DO STERYLIZACJI I PASKI).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 11 - JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE, ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE (TOREBKI DO STERYLIZACJI I PASKI) CPV 33141000-0 - szt 920, opak. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: URZĄDZENIA MEDYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 12 - URZĄDZENIA MEDYCZNE CPV 33100000-1 - szt 37.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE CPV 33141411-4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 13 - SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE CPV 33141411-4 - opak. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: URZĄDZENIA MEDYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 14 - URZĄDZENIA MEDYCZNE CPV 33100000-1 - szt 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (WYROBY WŁÓKNINOWE, Z FIZELINY).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 15 - WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (WYROBY WŁÓKNINOWE, Z FIZELINY) CPV 25211000-3 - pary 4700, szt 14200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: TERMOMETRY, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 16 - TERMOMETRY CPV 33251200-6, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0 - szt 2203.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: BATERIE GALWANICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 17 - BATERIE GALWANICZNE CPV 31420000-6 - szt 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 18 - ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW CPV 33141624-0 - opak. 161.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: DRENY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 19 - DRENY CPV 33141640-8 - szt 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 20 - PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH CPV 25200000-3 - szt 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: MASKI TLENOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 21 - MASKI TLENOWE CPV 33157110-9 - szt 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: BANDAŻE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 22 - BANDAŻE CPV 33141113-5 - szt 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywne dostawy worków na odpady.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Oczyszczanie lasów i placów zabaw w Sopocie z podziałem na części: część I - oczyszczanie lasów komunalnych miasta Sopotu część II - oczyszczanie placów zabaw w Sopocie
- Sukcesywny wywóz niesortowanego gruzu i ziemi
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Sukcesywna dostawa masy betonowej oraz otoczaka.
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.