Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa sali gimnastycznej i zaplecza sanitarno-szatniowego w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Drukarskiej 50 we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Miejskich, do kontaktów: Anna Trzos, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31, e-mail: bkozicka@zim.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zim.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa sali gimnastycznej i zaplecza sanitarno-szatniowego w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Drukarskiej 50 we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław ul. Drukarska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej i zaplecza sanitarno-szatniowego w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Drukarskiej 50 we Wrocławiu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.12.22.22 - 45.12.22.22 Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1)przebudowa jednej z sal gimnastycznych usytuowanej od strony wschodniej, 2) przebudowa zaplecza sanitarno - szatniowego bloku sportowego z dostosowaniem do obowiązujących przepisów, 3) docieplenie elewacji, dachu oraz izolacje przeciwwilgociowe fundamentów całego bloku sportowego, wykonanie elementów zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku. 1) Zakres przebudowy obejmuje:a) w sali gimnastycznej wszystkie instalacje w tym wentylacje mechaniczne, wykonanie nowej posadzki powierzchniowo elastycznej, wymianę okien ze zmianą ich podziału, malowanie ścian, sufitów oraz kratownicy stalowej, wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, montaż wyposażenia sali wg wykazu podanego w projekcie, b) przebudowę zaplecza sanitarno - szatniowego z dostosowaniem do obowiązujących przepisów, norm i wymagań. Wykonanie nowego podziału funkcjonalnego szatni i natryskowni na obu poziomach, wykonanie sanitariatów ogólnodostępnych i pokoju nauczycieli wf w parterze z wykonaniem nowych instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznych, wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i wyposażenia części sanitarnej, c) docieplenie elewacji i dachu, izolacje przeciwwilgociowe fundamentów, wykonanie elementów zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku. Dane obiektu: a) powierzchnia sali gimnastycznej 280,30 m² b) powierzchnia szatni parteru 24,28 m² c) powierzchnia umywalni24,82 m² d) powierzchnia toalet ogólnodostępnych w parterze.10,44 m² e) pokój nauczycieli w.f. + węzeł sanitarny 21,32 m² f) korytarz ogólnodostępny62,04 m² g) powierzchnia szatni z przedsionkiem I piętra37,18 m² h) powierzchnia umywalni + wc I piętra.26,73 m² i) powierzchnia dachu 708,23 m² j) kubatura objęta opracowaniem 1063,20 m³ 3) Wyposażenie obiektu: wykonawstwo obejmuje wyposażenie całkowite węzłów sanitarnych w zakresie objętym opracowaniem, wyposażenie sali gimnastycznej w urządzenia stałe wg wykazu podanego w PW. Uwaga! Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia w sprzęt ruchomy w obiekcie jak ławki, krzesła itp. 4) Zagospodarowanie terenu obejmuje: Zakres robót zewnętrznych nie zmienia w sposób istotny zagospodarowania przyległego terenu, przewiduje się jedynie wymianę fragmentów nawierzchni i likwidację części istniejącego chodnika. Prace budowlane obejmują również wejście zewnętrzne do bloku sportowego a także schody po zachodniej stronie, prowadzące do mieszkania służbowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano-konstrukcyjnej oraz branżowymi kierownikami robót w zakresie instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową lub wielobranżowym remontem obiektów kubaturowych o kubaturze min. 1000m3 lub wartości min. 1 000 000zł. W/w roboty budowlane muszą być wykonane z należytą starannością; 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ \Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (nie dotyczy wersji elektronicznej dostepnej na stronie internetowej Zamawiającego ). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 10:00, Zarząd Inwestycji Miejskich Wrocław, ul. Januszowicka 15 a sala nr 15.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.