eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworno › Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Przeworno i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Przeworno: Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Przeworno i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 239482 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194562 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4a, 57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie, tel. 074 8102052, 8101311, faks 074 8102002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Przeworno i jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Przeworno i jej jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków własnych budżetu gminy, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i sum depozytowych. 2) Prowadzenie obsługi budżetu poprzez: a) realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków oraz archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonywanie operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, b) możliwość generowania i wydruku wyciągów bankowych z ustaleniem salda na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji przelewu, c) zapewnienie bez dodatkowych opłat dostawę i instalację oprogramowania we wszystkich jednostkach, w tym przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, bieżącą aktualizację i obsługę serwisową oprogramowania, bezzwłoczne usuwanie awarii systemu, d) w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, e) zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu, f) lokowaniu środków na innych lokatach krótko i długoterminowych ( z wyjątkiem overnight i weekendowych) dostępnych w ofercie banku na warunkach każdorazowo ustalonych w wyniku indywidualnych negocjacji, g) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie upoważnieniem w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego. h) przyjmowanie wpłat gotówkowych, i) dokonywanie wypłat gotówkowych, 3) Prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na podstawie umowy najmu, w oparciu o stawkę czynszu w kwocie 100,00 zł netto + obowiązujący podatek VAT. 4) Praca punktu kasowego powinna się odbywać od poniedziałku do piątku w wymiarze co najmniej 4 godzin dziennie. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji za: a) instalacje, doradztwo i eksploatację systemu bankowości elektronicznej b) otwarcie rachunków Gminy Przeworno i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, c) zamknięcie rachunków pomocniczych, d) wpłaty gotówkowe dokonywane przez jednostki organizacyjne na rachunki własne e) dokonywanie przelewów pomiędzy Gminą i jej jednostkami organizacyjnymi f) wpłaty dokonywane przez osoby fizyczne oraz inkasentów zobowiązań podatkowych na rzecz Gminy i jednostek organizacyjnych g) opłaty wynikające z prawa miejscowego oraz innych należności na rzecz Gminy h) realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) i) realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej w ramach banku obsługującego Gminę Przeworno i jej jednostki organizacyjne, j) wydawanie blankietów czekowych, k) wydawanie zaświadczeń, opinii, aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków a wynikających z wewnętrznych uregulowań banku. l) doradztwo finansowe dla Zamawiającego i jednostek podległych ł) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym 6) Jednostki gminne, dla których realizowany jest przedmiot zamówienia: a) Urząd Gminy Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno b) Gminny Zespół Oświaty w Przewornie, ul. Kolejowa 4 D, 57-130 Przeworno c) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przewornie, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno d) Zakład Usług Komunalnych w Przewornie, ul. Pocztowa 6, 57-130 Przeworno e) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przewornie, ul. Kolejowa 4 D, 57-130 Przeworno f) Publiczne Gimnazjum w Przewornie, ul. Kolejowa 4 D, 57-130 Przeworno g) Punkt Przedszkolny w Sarbach, Sarby 52, 57-130 Przeworno h) Punkt Przedszkolny w Jegłowej, ul. Janusza Korczaka 6 A, 57-130 Przeworno i) Gminny Ośrodek Kultury w Przewornie, ul. Okrężna 8, 57-130 Przeworno j) Gminna Biblioteka Publiczna w Przewornie, ul. Kolejowa 4 D, 57-130 Przeworno.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie, ul. Kilińskiego 2/4, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.