Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Gniewino: pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na wybudowaniu hotelu w miejscowości Gniewino
Numer ogłoszenia: 239710 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Turystyki i Sportu sp. z o.o. , ul. Sportowa 1, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 058 6706698, faks 058 6706342.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na wybudowaniu hotelu w miejscowości Gniewino.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie dokumentacji przetargowej dla postępowania przetargowego mającego na celu wybór instytucji finansującej 2. Sprawdzenie dokumentacji projektowej 3. Wykonanie dokumentacji przetargowej dla postępowania przetargowego mającego na celu wybór wykonawcy robót budowlanych 4. Opracowanie zasad wyboru operatora hotelowego oraz dokumentacji przetargowej, w tym zakresie, którego zadaniem będzie wyposażenie hotelu i zarządzanie nim. 5. Sprawowanie nadzoru nad całością realizacji inwestycji działając w imieniu i na rzecz inwestora bezpośredniego 6. Przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie procesu pozyskania dotacji z funduszy zewnętrznych zwłaszcza ze środków Funduszy Europejskich w wysokości minimum 30 % wartości inwestycji - RB..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 upzp a w szczególności: 1. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością (rozpoczęli i zakończyli) usługi o zbliżonym charakterze tj : a) wykonali conajmniej jedną dokumentację przetargową (siwz, projekt umowy), w oparciu o którą przeprowadzono skutecznie postępowanie przetargowe (przetarg nieograniczony, ograniczony), na roboty budowlane o wartości conajmniej 5 mln b) pełnili funkcję inwestora zastępczego w zakresie koordynacji robót nadzoru i rozliczania inwestycji, której wartość kosztorysowa (kosztorys ofertowy) wynosiła conajmniej 5 mln. zł c) sporządzili co najmniej trzy dokumentacje aplikacyjne - wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w tym studium wykonalności oraz analizy ekonomiczno - finansowe dla przedsięwzięć inwestycyjnych, w oparciu o którą wykonawca uzyskał środki z funduszy unijnych bądź poza unijnych 2. dysponują conajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: - architektonicznej - konstrukcyjnej - instalacji sanitarnych - instalacji i urządzeń elektrycznych 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia a) udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej gwarantującej wykonanie zamówienia - co najmniej w wysokości 80% wartość zamówienia brutto. a) oświadczą, że najpóźniej do dnia zawarcia umowy okażą ważną polisą lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp, wykonawca składa następujące dokumenty: - dokument potwierdzający wniesienie wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach usług - załącznik nr 2 - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał. Nr 2 - wykaz osób jakimi dysponuje wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków odpowiedniej Izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów, - polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy lub oświadczenie, że najpóźniej do dnia zawarcia umowy wykonawca okaże ważną polisą lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Turystyki i Sportu Sp. z o.o.; ul. Sportowa 1; 84-250 Gniewino.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Turystyki i Sportu Sp. z o.o.; ul. Sportowa 1; 84-250 Gniewino.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GNIEWINO
więcej: przetargi GNIEWINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Zabrzu
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.