eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremŚwiadczenie usługi telefonii publicznej (stacjonarnej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Śrem: Świadczenie usługi telefonii publicznej (stacjonarnej)
Numer ogłoszenia: 239889 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi telefonii publicznej (stacjonarnej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stacjonarnych usług telefonii publicznej dla jednostek wojskowych, umożliwiających realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie obejmuje 3 części określone poniżej oraz w Tabeli nr 1. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie części. Usługa musi być realizowana przez Wykonawcę. Dopuszcza się powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom wyłącznie w zakresie dostawy i uruchomienia sprzętu. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części. Część Nr 1 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o trakt cyfrowy dla JW 2823 w lokalizacji Jarocin; Część Nr 2 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 4655 w lokalizacji Chojnice; Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 3709 w lokalizacji Sochaczew; 4. Dla ww Zamawiający wymaga aby: 4.1.świadczenie usług telefonii publicznej w oparciu o łącza cyfrowe odbywało się w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych na trakcie cyfrowym o parametrach: Tabela nr 1 - Parametry techniczne Nr części Adres Typ łącza (minimalnie) Ilość numerów bezpośrednich DDI Dotychczasowy zakres numeracji DDI Nowy (preferowany) zakres numeracji DDI Typ centrali- sygnalizacja 1. JW 2823 Lok. Jarocin ul. Wojska Polskiego 71 63-200 Jarocin KW 2321 bud. nr 4 pom. nr 8 1 x trakt cyfrowy 2 Mbit/s 200 - (62) od xxxx 300 do xxxx 499 x-dowolne DGT 3450 Millenium- R2 2. JW 4655 Lok. Nieżychowice 89-600 Chojnice m. Nieżychowice OT 1245 bud. nr 33 pom. nr 6 15B+D 600 - (52) od xxxx 100 do xxxx 599 od xxxx 700 do xxxx 799 x-dowolne DGT 3450 Millenium- DSS1 3. JW 3709 Lok. Sochaczew Kazimierów 45 96-500 Sochaczew KW 6017 bud. nr 3 pom. nr 19 30B+D 1000 - (46) od xxxx 000 do xxxx 999 x-dowolne DGT 3450 Millenium- DSS1 4.2. Wykonawca zobowiązany jest do: 4.2.1. w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej świadczenia usług: CLIP - prezentacja numeru; COLP - prezentacja numeru abonenta dołączonego; MCID - identyfikacja połączeń złośliwych. 4.4.2. realizacji bezpośrednich połączeń z numerami wewnętrznymi DDI - (ilość zgodnie z Tabelą nr 1); 4.2.3. realizacji sekundowego rozliczania abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego, według jednakowych stawek opłat za połączenie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia; 4.2.4 realizacji połączeń bez opłat za inicjację połączenia; 4.2.5. zapewnienia bezpłatnego dostępu do służb ratowniczych (Policji 997, Straży Pożarnej 998, Pogotowia Ratunkowego 999, numeru alarmowego 112) w przedmiotowych lokalizacjach lub miejscowości najbliższej przedmiotowym lokalizacjom; 4.2.6. zapewnienia na wniosek Zamawiającego bezpłatnego zablokowania możliwości wykonywania połączeń i realizacji usług nie ujętych w Tabeli nr 3. 4.2.7. zapewnienia ciągłości świadczenia usług (zgodnie z Tabelą nr 2); 4.2.8. zapoznania się z warunkami technicznymi i infrastrukturą telekomunikacyjną Zamawiającego w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia; 4.2.9 przekazania Zamawiającemu dla każdej lokalizacji numeru identyfikacyjnego łącza cyfrowego stosowanego przez Wykonawcę; 4.2.10 dysponowania na dzień rozpoczęcia świadczenia usług Punktem Styku Sieci (PSS) - połączenia publicznej sieci telekomunikacyjnej z siecią systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego w lokalizacji dla której złoży ofertę (Tabela nr 1); 4.2.11. poniesienia kosztów wyposażenia i konfiguracji central abonenckich Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń Stron; 4.2.12. przeprowadzenia wszelkich formalności związanych z przeniesieniem numerów DDI od obecnego operatora na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego (proces ten nie powinien zakłócić funkcjonowania usługi u obecnego operatora); 4.2.13. poniesienia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów DDI od dotychczasowego operatora i ich uruchomienia; 4.2.14. rozliczania usług nie wymienionych w ofercie (Tabela nr 3) zgodnie z zaproponowanym planem taryfowym usług świadczonych na rynku biznesowym, stanowiącym załącznik do oferty i umowy; 4.2.15 zaproponowania w przedstawionej ofercie cen nie wyższych niż w aktualnie obowiązujących cennikach wykonawcy; 4.2.16 dostarczania do dnia 15-go każdego miesiąca w ramach opłaty abonamentowej w formie elektronicznej, na wskazany adres poczty elektronicznej, comiesięcznego szczegółowego wykazu połączeń (za poprzedni okres rozliczeniowy) z wyszczególnieniem abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego; 4.2.17 dostarczania szczegółowego wykazu połączeń w formie elektronicznej w formacie .xls lub .xlsx stałe kolumny. Pliki muszą zawierać szczegółowe informacje dotyczące wykonanych rozmów: -datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS (data i godzina mogą występować w osobnych polach); -numer wewnętrzny abonenta A - wykonującego połączenie (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); -numer abonenta B - docelowego (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); -czas połączenia w sekundach lub w formacie HH:MM:SS; -kwota netto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); -kwota brutto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 0,01zł); -rekord taryfikacyjny może zostać uzupełniony o dodatkowe, opcjonalne pola zawierające np. opis kierunku lub inne informacje. 4.2.18 dostarczenia oryginału faktury VAT za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca dla każdej części oddzielnie z 30-to dniowym terminem płatności; 4.2.19 dostarczenia ewentualnej faktury korygującej wystawionej maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze. 5. Parametr ciągłości świadczenia usługi Szacowane wartości parametrów określających ciągłość świadczenia usługi przedstawione są w Tabeli nr 2 Tabela nr 2 - Szacunkowe wartości parametrów ciągłości świadczenia usługi Parametr usługi Szacunkowe wartości dla parametrów ciągłości świadczenia usługi Miesięczna dostępność usługi 99,8% Gotowość serwisowa 24 godziny - 7 dni w tygodniu Czas reakcji na awarię 1h. Czas usunięcia awarii 24h. Miesięczna Dostępność Usługi Parametr określa procentową liczbę godzin w miesiącu kalendarzowym, w czasie których Usługa jest dostępna. Gotowość serwisowa Parametr określa gotowość Wykonawcy do przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego i podjęcia działań przez służby techniczne. Czas Reakcji na Awarię Czas Reakcji na Awarię jest liczony od zgłoszenia Awarii przez Abonenta do chwili potwierdzenia telefonicznego przez Wykonawcę oraz podjęcia działań przez służby techniczne. Czas Usunięcia Awarii Czas Usunięcia Awarii jest mierzony oddzielnie dla każdej Awarii powodującej przerwę w świadczeniu Usługi w lokalizacji Abonenta określonej w Umowie. Czas usunięcia Awarii liczony jest od zgłoszenia Awarii przez Abonenta u Wykonawcy do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia. W przypadku, gdy miejscem dostarczenia Usługi jest lokalizacja Abonenta i usunięcie Awarii jest uzależnione od udostępnienia lokalizacji pracownikom technicznym Wykonawcy, czas usunięcia Awarii jest liczony od chwili udostępnienia lokalizacji przez Abonenta do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz.759 ze zm.), polegającego na udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony gdy wykonawca przedłoży zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne lub zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w przepisach tej ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 w Śremie ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 w Śremie ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o trakt cyfrowy dla JW 2823 w lokalizacji Jarocin;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o trakt cyfrowy dla JW 2823 w lokalizacji Jarocin. (KW 2321 bud. nr 4 pom. nr 8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 4655 w lokalizacji Chojnice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 4655 w lokalizacji Chojnice. (OT 1245 bud. nr 33 pom. nr 6).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 3709 w lokalizacji Sochaczew;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 3709 w lokalizacji Sochaczew. (KW 6017 bud. nr 3 pom. nr 19).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Opłata za połączenia strefowe- cena jednostkowa brutto 1 (jednej) minuty. - 20
    • 3. Opłata za połączenia międzystrefowe- cena jednostkowa brutto 1 (jednej) minuty. - 10
    • 4. Opłata za połączenia do wszystkich krajowych sieci komórkowych (ruchomych) - cena jednostkowa brutto 1 (jednej) minuty. - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.