Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Katowice: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu i jednostek podległych, oraz dostarczenie 17 m ³ piasku z solą do posypywania dróg i chodników, wywóz odpadów zielonych (liście - workach 100 l) z KP I oraz odpadów niebezpiecznych (świetlówki, żarówki, baterie - pojemnik 120 l) z KMP Bytom
Numer ogłoszenia: 239975 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu i jednostek podległych, oraz dostarczenie 17 m ³ piasku z solą do posypywania dróg i chodników, wywóz odpadów zielonych (liście - workach 100 l) z KP I oraz odpadów niebezpiecznych (świetlówki, żarówki, baterie - pojemnik 120 l) z KMP Bytom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest: a) wywóz nieczystości stałych z następujących nieruchomości: 1. KMP Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 74 - 2 pojemniki po 1100 l -2 razy w tygodniu 2. KP I Bytom, ul. Stolarzowicka 35 - 1 pojemnik 1100 l - 1 raz w tygodniu 3. KP II Bytom, ul. Chrzanowskiego 1a - 1 pojemnik 1100 l -2 razy w tygodniu 4. KP III Bytom, ul. Rostka 14 - 2 pojemniki po 1100 l -1 raz w tygodniu 5. KP IV Bytom, ul. Zabrzańska 91 - 1 pojemnik 1100 l - 2 razy w tygodniu 6. KP V Bytom, pl. Żeromskiego 8 - 1 pojemnik 1100 l -2 razy w tygodniu lub na telefoniczne zlecenie w miarę potrzeb zamawiającego b) dostarczenie 17 m ³ piasku z solą w pojemnikach PCV do posypywania dróg i chodników do następujących nieruchomości: 1. KMP Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 74 - 4 m3 2. KP I Bytom, ul. Stolarzowicka 35 - 4 m3 3. KP II Bytom, ul. Chrzanowskiego 1a - 2 m3 4. KP III Bytom, ul. Rostka 14 - 3 m3 5. KP IV Bytom, ul. Zabrzańska 91 - 2 m3 6. KP V Bytom, pl. Żeromskiego 8 - 2 m3 c) liści w workach 100 litrowych z nieruchomości KP I Bytom, ul. Stolarzowicka 35 na telefoniczne zlecenie w miarę potrzeb zamawiającego d) odpadów niebezpiecznych tj. świetlówek, żarówek i baterii - pojemnik 120 l z nieruchomoś- na telefoniczne zlecenie w miarę potrzeb zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24. ust 1.pkt 1-9. / Załącznik nr 2 / 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust.1-2 ustawy. Oferta wykonawcy , której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ zostanie odrzucona zgodnie z art.89 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art.24.1.pkt 1-9.Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia ofert przez spółkę cywilną wymagane dokumenty założycielskie wspólników oraz umowa spółki cywilnej. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu w godz. 7.30 do 15,30 pokój nr 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Policji w Bytomiu ul . Powstańców Warszawskich 74 - sekretariat Komendanta Miejskiego Policji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Chojnie
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Nowego Sącza.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi likwidacji ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.