Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Laszki: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 240081 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku , Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według następujących kategorii: - WARZYWA - OWOCE - WĘDLINY - MIĘSO - KONSERWY MIĘSNE - NABIAŁ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - WYROBY CUKIERNICZE - ARYKUŁY SYPKIE I DŻEMY - MROŻONKI I KONSERWY RYBNE - JAJA - ZIEMNIAKI - PIECZYWO Według zestawienia stanowiącego Załącznik Nr 2 - Formularza cenowego do specyfikacji zawierającego dostawę w okresie 6 - miesięcy. Sukcesywne zamawianie towaru odbywać się będzie telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Przyjęcie towaru następować będzie w siedzibie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i jakości dostarczonej partii towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 ( pieczywo również w soboty ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.13.11.10 - Mięso na wędliny 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.88.10.00 - Przetwory spożywcze homogenizowane 11.10.00.00 - 11.10.00.00 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 12.52.00.00 - 12.52.00.00 15.33.10.70 - 15.33.10.70 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 03.14.25.00 - Jaja 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2. 2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, 5. Akceptuje warunki umowy Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Projekt umowy. 6. Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1- Formularz oferty, 2. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy, 3. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy, 4. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 - Oświadczenie dodatkowe 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub potwierdzona przez Wykonawcę kopia tego dokumentu Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia . Oferty nie spełniające wymogów niniejszej specyfikacji będą odrzucone..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wysockdps1@domypomocy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Wysocku
37-543 Laszki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Wysocku 37-543 Laszki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OWOCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WĘDLINY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wędlin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIĘSO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: NABIAŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych artykułów spożywczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.10.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.89.00.00-3, 15.87.10.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYROBY CUKLIERNICZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów cukierniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ARTYKUŁY SYPKIE I DŻEMY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów sypkich i dżemów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-1, 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MROŻONKI I KONSERWY RYBNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrozonek i konserw rybnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: JAJA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZIEMNIAKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PIECZYWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LASZKI
- Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych oraz dla dzieci placówek wychowania przedszkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Laszki w roku 2025
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
więcej: przetargi LASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.