Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Piaseczno: Wykonanie instalacji niskoprądowej wraz z dostawą osprzętu teleinformatycznego oraz systemu zabezpieczeń dla budynków Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Numer ogłoszenia: 240136 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, fax 022 7371158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji niskoprądowej wraz z dostawą osprzętu teleinformatycznego oraz systemu zabezpieczeń dla budynków Starostwa Powiatowego w Piasecznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i uruchomieniu (wraz z przeszkoleniem pracowników) instalacji niskoprądowej wraz z dostawą osprzętu teleinformatycznego oraz systemu zabezpieczeń dla budynku Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 14 oraz budynku Starostwa przy ul. Czajewicza 1A, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 32.54.00.00 - Centrale Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.00.00 - Centrale Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia projektowe i budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym przynależność do właściwej Izby samorządu zawodowego, posiadają aktualne certyfikaty o których mowa w zał. nr 1, wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia dla urzędów administracji publicznej odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każde, w tym co najmniej jedno zamówienie na wykonanie projektu sieci strukturalnej dla minimum 100 stanowisk wraz z wykonaniem tej sieci strukturalnej oraz co najmniej jedno zamówienie na wykonanie sieci strukturalnej dla minimum 100 stanowisk) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie (w tym warunki gwarancji i serwisu), udzielą wymaganych w projekcie umowy gwarancji na wykonane zamówienie i dokonają wizji lokalnej, 6)udokumentują zdolność uzyskania przez Wykonawcę 25 letniej gwarancji systemowej udzielonej Zamawiającemu przez producenta elementów pasywnych sieci na cały system okablowania, w tym udokumentują posiadanie certyfikatu imiennego pracownika(-ów) wykonującego instalację wydanego przez producenta elementów pasywnych sieci oraz udokumentują posiadanie aktualnej umowy Wykonawcy z producentem elementów pasywnych sieci regulującej warunki udzielenia gwarancji bezpłatnie użytkownikowi końcowemu, to jest Zamawiającemu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę), 2.dowód wniesienia wadium, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 4.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień projektowych i budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w tym przynależność do właściwej Izby samorządu zawodowego), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, imię i nazwisko osoby (osób), która będzie pełnić funkcje kierownika robót, wraz z jej uprawnieniami odpowiednimi do wykonywania tej funkcji w tym przynależność do właściwej Izby samorządu zawodowego (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), 5.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla urzędów administracji publicznej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). Zamawiający za roboty odpowiadającym swoim rodzajem i wartością uzna tylko te roboty, umieszczone w wykazie które mają podobny rodzaj robót o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda, w tym co najmniej jedno zamówienie na wykonanie projektu sieci strukturalnej dla minimum 100 stanowisk wraz z wykonaniem tej sieci strukturalnej oraz co najmniej jedno zamówienie na wykonanie sieci strukturalnej dla minimum 100 stanowisk wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 6.oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę) oraz parafowany druk projektu umowy, 7.oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, 8.aktualne certyfikaty i dokumenty potwierdzające zdolność uzyskania przez Wykonawcę 25 letniej gwarancji systemowej udzielonej Zamawiającemu przez producenta elementów pasywnych sieci na cały system okablowania, w tym certyfikat imienny pracownika(-ów) wykonującego instalację wydany przez producenta elementów pasywnych sieci oraz aktualną umowę Wykonawcy z producentem elementów pasywnych sieci regulującą warunki udzielenia gwarancji bezpłatnie użytkownikowi końcowemu, to jest Zamawiającemu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócenie terminu wykonania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Starostwa Powiatowego w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, pokój nr 111..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Budynek Starostwa Powiatowego w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, kancelaria (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- Zakup urządzeń i oprogramowania " Cyberbezpieczny Samorząd"
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
- Wymiana stolarki okiennej w Przystanku Muzyki.
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej 26KDD łączącej drogę wojewódzką nr 888 (ul. Kujawskiego) z drogą wojewódzką nr 580 (ul. Stołeczną) w Zaborowie"
- ROZBUDOWA ULICY 15 STYCZNIA W GARBATCE-LETNISKO DROGA GMINNA NR 170146W WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KOLIDUJĄCEJ LINII ENN
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
- Przebudowa budynku garażowego nr inw. 187/101 w Nadleśnictwie Głogów
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.