To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Kraków: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI
Numer ogłoszenia: 240254 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190100 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI i obejmuje: * dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń na osiedlu Piaski Nowe, Kurdwanów Nowy oraz siedzibie Oddziału IV Podgórze Straży Miejskiej Miasta Krakowa przy ul. Cechowej 19. 2. Zakres zamówienia (najważniejsze elementy zamówienia): * dostawa, montaż i konfiguracja kamer szybkoobrotowych IP; * dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń do rejestracji obrazu z kamer; * dostawa i montaż konwerterów światłowodowych; * dostawa i montaż switch-y; * dostawa i montaż zasilaczy UPS w wersji rack; * konfiguracja systemu monitoringu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, * sporządzenie dokumentacji powykonawczej, * przeszkolenie pracowników obsługi monitoringu, * świadczenia z tytułu gwarancji oraz serwisowanie systemu. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmują także: 1) organizację i zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac; 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej; 3) uzyskanie dodatkowych uzgodnień, pozwoleń, które okażą się niezbędne przy realizacji zamówienia na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego, a w szczególności od zarządców i właścicieli terenów; 4) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac; 5) przeszkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP. 5. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, w dniu wymaganego terminu wykonania zamówienia, chyba, że Wykonawca wcześniej zgłosi gotowość do odbioru. 6. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 8. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: załączniki do SIWZ nr 8a, 8b, 8c, 8d (kosztorys ofertowy), 9 (przedmiar), 10 (opis - projekt przetargowy), 11 (rysunki od 1 do 17) oraz 12 (załącznik Nr 1 do przedmiaru, określający parametry urządzeń). 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych elementów, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach równorzędnych lub wyższych od wskazanych w przedmiarze (zał. 9 i zał. 12 do SIWZ). W przypadku zastosowania elementów równoważnych, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową pracę całości systemu z uwzględnieniem jego elementów oraz kompatybilność w pełnym zakresie z dotychczas istniejącym systemem. 10. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia lub jego etapowania w zależności od posiadanych środków finansowych. 11. Zamawiający żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, wg wzoru - Załącznik nr 8a, 8b, 8c i 8d. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu umowy jest ryczałtowe, zaś żądany kosztorys ofertowy wg Załącznika nr 8a, 8b, 8c i 8d ma charakter wyłącznie pomocniczy dla Zamawiającego, w szczególności w zakresie oceny wartości poszczególnych prac w sytuacji ich zmiany, zaniechania przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
- Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o. o., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609372,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 509681,55
Oferta z najniższą ceną: 509681,55 / Oferta z najwyższą ceną: 976516,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont korytarza w budynku przyszklarniowym Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 56A w Krakowie
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 1 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy przełącznika sieciowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Świadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie
- Zakup i dostawa sterylnych, jednorazowych materiałów i akcesoriów do zabiegów witrektomii tylnej i jednorazowych, sterylnych narzędzi do zabiegów witreoretinalnych, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Likwidacja barier w poruszaniu się w budynku Urzędu Gminy w Starym Polu oraz holu GOPS w Starym Polu - inwestycja dofinansowana w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.