eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Kraków: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI
Numer ogłoszenia: 190100 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI i obejmuje: * dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń na osiedlu Piaski Nowe, Kurdwanów Nowy oraz siedzibie Oddziału IV Podgórze Straży Miejskiej Miasta Krakowa przy ul. Cechowej 19. 2. Zakres zamówienia (najważniejsze elementy zamówienia): * dostawa, montaż i konfiguracja kamer szybkoobrotowych IP; * dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń do rejestracji obrazu z kamer; * dostawa i montaż konwerterów światłowodowych; * dostawa i montaż switch-y; * dostawa i montaż zasilaczy UPS w wersji rack; * konfiguracja systemu monitoringu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, * sporządzenie dokumentacji powykonawczej, * przeszkolenie pracowników obsługi monitoringu, * świadczenia z tytułu gwarancji oraz serwisowanie systemu. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmują także: 1) organizację i zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac; 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej; 3) uzyskanie dodatkowych uzgodnień, pozwoleń, które okażą się niezbędne przy realizacji zamówienia na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego, a w szczególności od zarządców i właścicieli terenów; 4) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac; 5) przeszkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP. 5. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, w dniu wymaganego terminu wykonania zamówienia, chyba, że Wykonawca wcześniej zgłosi gotowość do odbioru. 6. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 8. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: załączniki do SIWZ nr 8a, 8b, 8c, 8d (kosztorys ofertowy), 9 (przedmiar), 10 (opis - projekt przetargowy), 11 (rysunki od 1 do 17) oraz 12 (załącznik Nr 1 do przedmiaru, określający parametry urządzeń). 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych elementów, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach równorzędnych lub wyższych od wskazanych w przedmiarze (zał. 9 i zał. 12 do SIWZ). W przypadku zastosowania elementów równoważnych, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową pracę całości systemu z uwzględnieniem jego elementów oraz kompatybilność w pełnym zakresie z dotychczas istniejącym systemem. 10. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia lub jego etapowania w zależności od posiadanych środków finansowych. 11. Zamawiający żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, wg wzoru - Załącznik nr 8a, 8b, 8c i 8d. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu umowy jest ryczałtowe, zaś żądany kosztorys ofertowy wg Załącznika nr 8a, 8b, 8c i 8d ma charakter wyłącznie pomocniczy dla Zamawiającego, w szczególności w zakresie oceny wartości poszczególnych prac w sytuacji ich zmiany, zaniechania przez Zamawiającego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy zł 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A.; - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego, tj. data i godzina zaksięgowania operacji przez Bank Zamawiającego); - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie SMMK należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą Wykonawcy, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy, lub zatrzyma w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na postawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia , wymagane jest od Wykonawcy załączenie do oferty wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie minimum dwóch dostaw obejmujących systemy monitoringu miejskiego IP, na kwotę co najmniej 300.000,00 zł każda z nich, w ciągu ostatnich trzech lat.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wymagane jest załączenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby te muszą posiadać odpowiednie upoważnienia i zaświadczenia. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pracownicy Wykonawcy muszą legitymować się odpowiednią wiedzą, doświadczeniem i uprawnieniami, w szczególności: instalatorzy winni posiadać uprawnienia SEP oraz zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (dotyczy także osoby kierującej pracami lub nadzorującej je). Należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Koncesja MSWiA/MSW. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca Wykonawcy i osób reprezentujących Wykonawcę. 3. Zaświadczenia (kserokopie uwierzytelnione przez Wykonawcę) o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) dla pracowników realizujących zamówienie, uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Opłacona polisa na kwotę co najmniej 500 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Dokument gwarancyjny. 6. Kosztorys ofertowy. 7. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.