eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Szczecin: Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016
Numer ogłoszenia: 24032 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińska Agencja Artystyczna , al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4840017, faks 0-91 4840017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016, składających się z 7 części Część 1 - Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - billboardy 18, Część 2 - Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18, Część 3 - Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - citylighty, wiaty przystankowe, Część 4 - Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18, Część 5 - Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - citylighty, wiaty przystankowe, Cześć 6 - Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18 , Część 7 - Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18. Szczegółowy zakres z każdej części opisuje ZAŁĄCZNIK 1 INFORMACJE DOT. OFERT CZĘŚCIOWYCH.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.saa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecińska Agencja Artystyczna, al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Szczecińska Agencja Artystyczna, Al. Wojska Polskiego 64, pok. 32 (sekretariat), 70-479 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - billboardy 18m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.03.2016 r. do 31.03.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 30 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.05.2016 r. do 31.05.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - citylighty, wiaty przystankowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją min. 14 reklam na nośnikach typu citylight na wiatach przystankowych oraz wolnostojących, o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 1,2 m x 1,8 m każdy, w terminie od 01.06.2016 r. do 15.06.2016 r. w Szczecinie, przy ul. Jana z Kolna, na odcinku pomiędzy ul. Wyszyńskiego a Dworcem Morskim (w trakcie oraz na terenie imprezy Dni Morza). 2. Wymagane parametry nośników: a) każda powierzchnia ma być podświetlana lub oświetlona na całej powierzchni; b) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 30 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.07.2016 r. do 31.07.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - citylighty, wiaty przystankowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją min. 14 reklam na nośnikach typu citylight na wiatach przystankowych oraz wolnostojących, o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 1,2 m x 1,8 m każdy, w terminie od 01.08.2016 r. do 15.08.2016 r. w Szczecinie, przy ul. Jana z Kolna (w trakcie oraz na terenie imprezy Festiwal Fajerwerków). 2. Wymagane parametry nośników: a) każda powierzchnia ma być podświetlana lub oświetlona na całej powierzchni; b) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.10.2016 do 15.10.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.12.2016 do 31.12.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.