Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Szczecin: Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej.
Oznaczenie sprawy SAA/3/2016
Numer ogłoszenia: 24032 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińska Agencja Artystyczna , al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4840017, faks 0-91 4840017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016, składających się z 7 części Część 1 - Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - billboardy 18, Część 2 - Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18, Część 3 - Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - citylighty, wiaty przystankowe, Część 4 - Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18, Część 5 - Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - citylighty, wiaty przystankowe, Cześć 6 - Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18 , Część 7 - Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18. Szczegółowy zakres z każdej części opisuje ZAŁĄCZNIK 1 INFORMACJE DOT. OFERT CZĘŚCIOWYCH.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.saa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecińska Agencja Artystyczna, al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Szczecińska Agencja Artystyczna, Al. Wojska Polskiego 64, pok. 32 (sekretariat), 70-479 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - billboardy 18m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.03.2016 r. do 31.03.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 30 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.05.2016 r. do 31.05.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją min. 14 reklam na nośnikach typu citylight na wiatach przystankowych oraz wolnostojących, o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 1,2 m x 1,8 m każdy, w terminie od 01.06.2016 r. do 15.06.2016 r. w Szczecinie, przy ul. Jana z Kolna, na odcinku pomiędzy ul. Wyszyńskiego a Dworcem Morskim (w trakcie oraz na terenie imprezy Dni Morza). 2. Wymagane parametry nośników: a) każda powierzchnia ma być podświetlana lub oświetlona na całej powierzchni; b) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 30 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.07.2016 r. do 31.07.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją min. 14 reklam na nośnikach typu citylight na wiatach przystankowych oraz wolnostojących, o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 1,2 m x 1,8 m każdy, w terminie od 01.08.2016 r. do 15.08.2016 r. w Szczecinie, przy ul. Jana z Kolna (w trakcie oraz na terenie imprezy Festiwal Fajerwerków). 2. Wymagane parametry nośników: a) każda powierzchnia ma być podświetlana lub oświetlona na całej powierzchni; b) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.10.2016 do 15.10.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.12.2016 do 31.12.2016 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Ilość powierzchni we wszystkich lokalizacjach - 25
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.