eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Szczecin: Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Numer ogłoszenia: 30943 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24032 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińska Agencja Artystyczna, al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4840017, faks 0-91 4840017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016, składających się z 7 części Część 1 - Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - billboardy 18, Część 2 - Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18, Część 3 - Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - citylighty, wiaty przystankowe, Część 4 - Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18, Część 5 - Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - citylighty, wiaty przystankowe, Cześć 6 - Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18 , Część 7 - Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - billboardy 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dotthe.it sp. z o.o., ul. Andrzeja Struga 26, 90-513 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20836,20

  • Oferta z najniższą ceną: 20836,20 / Oferta z najwyższą ceną: 21894,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dotthe.it sp. z o.o, ul. Andrzeja Struga 26, 90-513 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30700,80

  • Oferta z najniższą ceną: 30700,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32335,31

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4756,16

  • Oferta z najniższą ceną: 4756,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4756,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dotthe.it sp. z o.o., ul. Andrzeja Struga 26, 90-513 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30700,80

  • Oferta z najniższą ceną: 30700,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32841,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - citylighty, wiaty przystankowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4756,16

  • Oferta z najniższą ceną: 4756,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4756,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dotthe.it sp. z o.o., ul. Andrzeja Struga 26, 90-513 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16088,40

  • Oferta z najniższą ceną: 16088,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18431,55

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18m2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dotthe.it sp. z o.o., ul. Andrzeja Struga 26, 90-513 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20836,20

  • Oferta z najniższą ceną: 20836,20 / Oferta z najwyższą ceną: 24550,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.