eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaOchrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Świdnicy przy Pl. Grunwaldzkim 14 i ul. Różanej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Świdnica: Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Świdnicy przy Pl. Grunwaldzkim 14 i ul. Różanej 2
Numer ogłoszenia: 240501 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Świdnicy, Plac Grunwaldzki 14, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8518300, fax 074 8518235.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Świdnicy przy Pl. Grunwaldzkim 14 i ul. Różanej 2.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu, osób i mienia realizowana w formie: a) bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej: b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, w budynkach Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Świdnicy przy Pl. Grunwaldzkim 14 i ul. Różanej 2 a) codziennie w dni robocze dla sądów (od poniedziałku do piątku oraz określone soboty): - w godzinach od 8.00 do 14.00 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony, - w godzinach od 14:00 do 22:00 przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, - w godzinach od 22:00 do 8:00 dnia następnego przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony b) dozór w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta): - jeden licencjonowany pracownik ochrony (dozór całodobowy).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki podmiotowe: a) posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (minimum 1 rok liczony do dnia składania ofert), b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: Spełnia - Nie spełnia. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP - zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji, f) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych. g) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby wszystkie te osoby były pracownikami Wykonawcy i posiadały licencje co najmniej I stopnia. h) wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, liczonych od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, usług odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto i realizowanych w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie (np. referencje), i) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wdrożony system zarządzania jakością w zakresie usług ochrony - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy - 10
    • 4. Referencje( inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umów) - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.so.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odbierać w siedzibie Sądu Okręgowego w Świdnicy, pl. Grunwaldzki 14, pokój nr 105 , w godz. 7.30-15.30..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Sądu Okręgowego w Świdnicy, pl. Grunwaldzki 14, pokój nr 105 - sekretariat Dyrektora Sądu Okręgowego..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.