Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Kłodzko: Dostawa sprzętu komputerowego, notebooków, urządzeń peryferyjnych, stacji dokującej, plotera wielkoformatowego dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 240570 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego , ul. Stefana Okrzei 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8673232, faks 074 8657523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, notebooków, urządzeń peryferyjnych, stacji dokującej, plotera wielkoformatowego dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i innych urządzeń do Starostwa Powiatowego w Kłodzku ul. Okrzei 1: Część 1 zamówienia 1)Zestawy komputerowe - 8 sztuk z UPS - zgodnie z opisem Część I Starostwo Powiatowe pkt 6 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (4 szt.) i Ośrodek dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, pkt 1 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (tabela - 4 szt.) 2)Zestawy komputerowe - 2 sztuki bez UPS - zgodnie z opisem Część I Ośrodek dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, pkt 1 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (tabela) 3)Skaner stołowy - 5 sztuk, 4)Skaner z ADF - 1 sztuka, 5)Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka 6)Drukarka laserowa mono sieciowa - 2 sztuki, 7)Drukarka laserowa mono - 1 sztuka, 8)Drukarka wielofunkcyjna A3 - 3 sztuki, 9)Notebook 15,6 +akcesoria i oprogramowanie - 3 sztuki, 10)Dodatkowa bateria do notebooka 15,6 - 1 sztuka, 11)Notebook 14 + akcesoria i oprogramowanie - 1 sztuka, 12)Telefaks wielofunkcyjny laserowy - 1 sztuka, 13)Dysk zewnętrzny - 1 sztuka, 14)Stacja dokująca z zasilaczem - 1 sztuka Część 2 zamówienia 1)Ploter wielkoformatowy A1 - 1 sztuka (dostawa: Nowa Ruda ul. Kolejowa 18) Zgodnie z opisem warunków przystąpienia do postępowania i minimalnych wymagań technicznych urządzeń - Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna sprzętu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.10-3, 30.23.20.00-4, 32.23.21.40-7, 48.70.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) dla wszystkich zestawów komputerowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery i urządzenia peryferyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - Komputery i urządzenia peryferyjne 1)Zestawy komputerowe - 8 sztuk z UPS - zgodnie z opisem Część I Starostwo Powiatowe pkt 6 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (4 szt.) i Ośrodek dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, pkt 1 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (tabela - 4 szt.) 2)Zestawy komputerowe - 2 sztuki bez UPS - zgodnie z opisem Część I Ośrodek dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, pkt 1 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (tabela) 3)Skaner stołowy - 5 sztuk, 4)Skaner z ADF - 1 sztuka, 5)Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka 6)Drukarka laserowa mono sieciowa - 2 sztuki, 7)Drukarka laserowa mono - 1 sztuka, 8)Drukarka wielofunkcyjna A3 - 3 sztuki, 9)Notebook 15,6 +akcesoria i oprogramowanie - 3 sztuki, 10)Dodatkowa bateria do notebooka 15,6 - 1 sztuka, 11)Notebook 14 + akcesoria i oprogramowanie - 1 sztuka, 12)Telefaks wielofunkcyjny laserowy - 1 sztuka, 13)Dysk zewnętrzny - 1 sztuka, 14)Stacja dokująca z zasilaczem - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.10-3, 30.23.20.00-4, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ploter.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ploter wielkoformatowy A1 - 1 sztuka (dostawa: Nowa Ruda ul. Kolejowa 18).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.21.40-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Złotym Stoku".
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3240D ul. Wojska Polskiego w Polanicy - Zdroju na długości 0,72 km
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Remont łaźni w kompleksie 789 w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w Szalejowie Dolnym
- Wykonywanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Dostawa, wdrożenie, świadczenie serwisu gwarancyjnego kreatora elektronicznego dzienniczka pacjenta (kreatora EDP) do zdalnego gromadzenia danych w badaniu klinicznym.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.