To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Radom: Zorganizowanie wyjazdu aktywizacyjno - rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych w dwóch turach w ramach projektu systemowego PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 240752 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187884 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3815070, faks 48 3815070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu aktywizacyjno - rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych w dwóch turach w ramach projektu systemowego PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Zorganizowanie dwóch 12 dniowych wyjazdów aktywizacyjno - rehabilitacyjno - integracyjnych do ośrodka wypoczynkowego położonego nad morzem w Polsce, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych z następującymi rodzajami schorzeń: narządu ruchu, narządu wzroku, narządu słuchu, neurologiczne, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z chorobami układu wydzielania wewnętrznego i przemiany materii, z innymi schorzeniami niż wymienione, np. cukrzycą dla: -I tura - 25 osób niepełnosprawnych z opiekunami i 3 osoby kadry (łącznie 53 osoby); -II tura - 10 osób niepełnosprawnych z opiekunami, 20 osób niepełnosprawnych bez opiekunów i 3 osoby kadry (łącznie 43 osoby). UWAGA: Z uwagi na fakt, iż uczestnikami pobytu będą osoby niepełnosprawne z różnymi rodzajami schorzeń, baza lokalowa i rehabilitacyjna ośrodka musi być dostosowana do potrzeb tych osób zgodnie z obowiązującymi przepisami. Gwarancją spełnienia niezbędnych warunków do pobytu i świadczenia usług rehabilitacyjnych dla niepełnosprawnych uczestników pobytu będzie posiadanie przez Wykonawców wpisów, o którym mowa w pkt IV.1.1 a) i b) SIWZ. 2.Zakwaterowanie 35 osób niepełnosprawnych z opiekunami w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, telewizor. 3.Zakwaterowanie 20 osób niepełnosprawnych bez opiekunów w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, telewizor, z uwzględnieniem ilości kobiet i mężczyzn w tej grupie Beneficjentów. Na chwilę obecną jest to 8 kobiet i 12 mężczyzn. 4.Zakwaterowanie każdej osoby z kadry w samodzielnym pokoju z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, telewizor. 5.Odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m. 6.Pełne wyżywienie w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka obejmujące: śniadania, dwudaniowe obiady, podwieczorki, kolacje oraz napoje do wszystkich posiłków. 7.Całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska oraz ratownicza na basenie ośrodka). 8.Zabiegi rehabilitacyjne dla niepełnosprawnych uczestników pobytów - 24 zabiegi rehabilitacyjne dla każdego uczestnika, wg zaleceń lekarza ośrodka, ustalone na podstawie dokumentacji medycznej). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: kinezyterapię, masaże, hydroterapię, fizykoterapię, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, krioterapię, inhalacje ultradźwiękowe, terapię zajęciową, muzykoterapię. 9.Zapewnienie bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej na terenie ośrodka, w tym: -odkryty basen kąpielowy z możliwością stosowania masaży wodnych, dostępny dla wszystkich uczestników bez ograniczeń, -infrastruktura sportowa (boiska, kort tenisowy) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego, -fitness-siłownia. 10.Zapewnienie sali do przeprowadzenia psychologicznych warsztatów grupowych (prowadzonych przez psychologa wchodzącego w skład 3 osobowej kadry Zamawiającego) przeznaczonej do jednorazowego użytkowania przez minimum 20 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, z możliwością bezpiecznego podłączenia sprzętu komputerowego i projektora. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej w ilości adekwatnej do ilości uczestników zajęć. Sala musi być udostępniona przez 8 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w wymiarze 5 godzin dziennie. 11.Zapewnienie miejsc do organizowania spotkań grupowych w plenerze na terenie ośrodka, wyposażonych w miejsca do siedzenia (ławki, stoliki) dla co najmniej 53 osób podczas I tury i 43 osób podczas II tury pobytu. 12.Zapewnienie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 13.Zapewnienie uczestnikom pobytu bezpieczeństwa poprzez: -indywidualny system identyfikacji paskowej, -ochronę i monitoring terenu ośrodka. 14.Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników pobytu (96 osób), jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. 15.Wykonawca zapewni również bezpłatny parking dla autokaru i nieodpłatny nocleg wraz z wyżywieniem dla dwóch kierowców na początku i na końcu I i II tury pobytu. 16.Wykonawca zapewni nocleg wraz z wyżywieniem (2 doby) dla trzech osób kontrolujących realizację zadania podczas I lub II tury pobytu. O dokładnym terminie kontroli Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, nie później niż na 5 dni przez rozpoczęciem kontroli. 17.Wykonawca wyraża zgodę na oznakowanie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu(pokoje, sale zajęciowe itp.) poprzez umieszczenie plakatów lub naklejek informacyjnych projektu, zawierających informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (dostarczonych przez Zamawiającego). Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 193.000,00 Euro)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający oświadcza, że niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu systemowego pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Haratyk Panorama Morska - NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji Zdrowia i Urody Sanatorium Panorama Morska, ul. Kasztanowa 4/7, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226704,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 242250,00
Oferta z najniższą ceną: 242250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-43-2024 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokryć dachowych na 2 budynkach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU KOAGULOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW dla M. Sz. S. Sp. z o.o.
- Dostawy worków na odpady
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Usługa wykonania oznak identyfikacyjnych do munduru polowego i specjalnego, oznak rozpoznawczych i apaszek do umundurowania polowego dla żołnierzy 42. BLSz w 2024 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dla zadania : Budowa zespołu 8 stawów dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na zorganizowanie Warsztatów wyjazdowych w latach 2024 i 2025 r."
- Świadczenie usług rehabilitacyjnych na potrzeby Dziennego Domu Senior + znajdującego się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu "Kujawsko - Pomorska sieć DDP
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych" - powt.
- TP43_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników Zamawiającego, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.2024 - 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.