Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Bytom: Utrzymanie czystości
Numer ogłoszenia: 240798 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych oraz pomieszczeniach wspólnych dyrekcji ZBM Sp. z o.o. oraz administracji. Szczegółowy zakres usługi określa załącznik A do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIe wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 w/w ustawy (załącznik nr 2), 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez złożenie co najmniej 1 referencji lub dokumentów potwierdzających rzetelne wykonanie usług zgodnych z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100000zł (załącznik nr 3), 6) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (delikt i kontrakt) o wysokości sumy gwarancyjnej na poziomie co najmniej 100 000 zł; ważna na dzień składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia, określającą szczegóły udzielenia zamówienia pobierać można w Dziale Zamówień (pokój Nr 37 III p.) ZBM Sp. z o.o. Bytom przy ul. Kolejowej 2a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty składać należy osobiście lub przesłać na adres ZBM Sp. z o.o., 41-902 Bytom, ulica Kolejowej 2a, pokój numer 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
- "Dostawa zbrojenia szybowego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 4 cześci.
- Wyposażenie Strefy Płatnego Parkowania w Bytomiu w parkomaty umożliwiające wniesienie opłaty za postój pojazdu
- Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Usługa sprzątania powierzchni biurowych i użytkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego wraz z utrzymaniem czystości, konserwacją zieleni i odśnieżaniem.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.