To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Postomino: Organizacja i prowadzenie kapielisk strzeżonych: Jarosławiec Wschód, Jarosławiec Zachód i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży kąpielisk strzeżonych w Jarosławcu w okresie sezonu kąpieliskowego od 29 czerwca 2013 r. do 30 sierpnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 241190 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207444 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kapielisk strzeżonych: Jarosławiec Wschód, Jarosławiec Zachód i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży kąpielisk strzeżonych w Jarosławcu w okresie sezonu kąpieliskowego od 29 czerwca 2013 r. do 30 sierpnia 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie kąpielisk strzeżonych Jarosławiec Wschód, Jarosławiec Zachód oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży kąpielisk strzeżonych w Jarosławcu w okresie sezonu kąpieliskowego od 29 czerwca 2013 r. do 30 sierpnia 2013 r. 2.Wykonawca zobowiązany jest: 1)zapewnić bezpieczeństwo na obszarze kąpielisk w myśl obowiązujących przepisów; 2)utworzyć stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru wodnego; 3)zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą, zgodnie z właściwymi przepisami odnoszącymi się do kąpielisk, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108); 4)zapewnić stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego poprzez zapewnienie trzyosobowych zespołów ratowników na każde 100 m linii brzegowej kąpieliska, w tym co najmniej jednego ratownika wodnego od strony lustra wody; 5)zorganizować punkty medyczne na obu kąpieliskach oraz zatrudnić personel do obsługi punktów medycznych; 6)zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze oraz punkty medyczne w niezbędny sprzęt ratunkowy i medyczny (leki i artykuły sanitarne, a także w parasole, parawany i leżaki), natomiast kąpieliska w urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze; 7)utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać braki; 8)wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach których oznaczyć strefy dla umiejących i nieumiejących pływać oraz brodzik dla dzieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 286); 9)zapewnić bieżącą informację dotyczącą temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru; 10)ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych; 11)zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w miejscach, w których kąpiel jest niebezpieczna; 12)oczyszczać powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek; 13)upowszechniać zasady korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; 14)zapewniać przekazywanie informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; 15) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania; 16)zabezpieczyć w ciągłej gotowości łodzie ratunkowe, zgodnie z odpowiednimi przepisami; 17) do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji umowy, 18)zorganizować zespół szybkiego reagowania obejmujący swym zasięgiem plaże wschodnią i zachodnią, który w momencie zgłoszenia o wypadku natychmiast wypływa łodzią motorową w celu udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanym; 19)ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków; 20)prowadzić dziennik wizualnej oceny jakości wody, udzielonej pomocy medycznej, dzienniki pracy sprzętu motorowodnego, dziennik pracy poszczególnych stanowisk ratowniczych, 21) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem ratowniczym z uwzględnieniem wyposażenia oferowanego przez Zamawiającego do oddania nieodpłatnie w użyczenie, według wykazu sprzętu ratowniczego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy: a)ratownicza łódź motorowa - jedna na każde 400 m linii brzegowej; b)ratownicza łódź wiosłowa - jedna na każde 100 m linii brzegowej; c)koło ratunkowe z nietonącą linką o długości 25 m lub pasy ratownicze - jedna sztuka na każde 50 m linii brzegowej, umieszczone w pobliżu lustra wody; d)żerdzie ratunkowe na kąpieliskach posiadających pomosty stałe lub pływające - dwie sztuki; e)liny asekuracyjne o długości minimum 80 m na kołowrotku lub w zasobniku linowym jedna na każde 100 m linii brzegowej; f)tubę głosową elektroakustyczną na każdym stanowisku ratowniczym; g)tablicę do zamieszczania informacji o temperaturze wody i powietrza, szybkości wiatru oraz wysokości fali; h)akustyczny sygnał alarmowy typu gwizdek, gong, dzwon lub syrena - po jednej sztuce na każdym stanowisku ratowniczym; i)środki łączności między stanowiskami ratowniczymi; j)rzutki ratunkowe - po jednej sztuce dla każdego ratownika wodnego; k)lornetki - jedna sztuka na każdym stanowisku ratowniczym; l)zestaw do nurkowania (płetwy, maska, fajka) - po jednym komplecie dla każdego ratownika wodnego; m)podwyższone stanowiska ratownicze dla ratowników wodnych - jedno na każde 100 m linii brzegowej; n)maszt wraz z kompletem flag przy każdym stanowisku ratowniczym; o)leki i artykuły sanitarne. 3.Miejsce realizacji zamówienia: 1)Kąpielisko strzeżone Jarosławiec Wschód nr 1 - odcinek 300 m pomiędzy pierwszym a trzecim zejściem na plażę, 2)Kąpielisko strzeżone: Jarosławiec Zachód - odcinek 200 m pomiędzy 9 a 6 zejściem na plażę. 4.W przypadku lokalizacji na plaży działalności rekreacyjnej dysponującej własną obsługą ratowniczą, Wykonawca obowiązany jest zorganizować kąpielisko strzeżone z pominięciem ww. lokalizacji, natomiast teren pominięty oznaczyć jako niestrzeżony przez gminne służby ratownicze. 5. Usługa ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: 1) ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (Dz. U z 2012 r. nr 145); 2) ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 208 poz. 1240); 3)ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2010 r. nr 127, poz. 857 ze zm.); 4)ustawa z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (Dz. U. z 2007 r., nr 226, poz. 1675, ze zm.); 5)Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 1997r., nr 57, poz. 358), 6)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108); 7)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012r., nr 261) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne; 8)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 06 marca 2012r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 poz.286); 9)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 12 listopada 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., nr 193, poz. 1624) w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej. 6. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 75252000-7 Służby ratownicze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUD-BLOK Karol Wasielewski, ul. Żółkiewskiego 14/8, 70-346 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129800,00
Oferta z najniższą ceną: 129800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2025.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO NA PŁYWALNI W 2025 r.
- Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z.o.o. w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025
- "Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach MOSRiW w Żarach w 2025 roku"
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta Pływalnia Akwarium oraz Kryta Pływalnia Wodna Nuta w Opolu
- Usługa polegająca na zapewnieniu bezpieczeństwa osobom korzystającym z krytej pływalni Szkoły Podstawo-wej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowicza w Krakowie.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.