eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Wrocław: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 241212 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe, zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.3. stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 086-307/2008. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 3 (trzy) części: 1) część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ; 2) część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych oraz taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ; 3) część 3 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, szczegółowo określonych w załączniku numer 1.3. do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane przez wykonawców części zamówienia bądź na wszystkie części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty, która obejmować będzie dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach wskazanych i wymaganych przez zmawiającego w danej części zamówienia, określonych w załącznikach numer 1.1., 1.2. oraz 1.3. do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony w każdej części zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego przy ul. Podwale 31-31 we Wrocławiu. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonego przedmiotu zamówienia do wyznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia magazynowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.20 - Smar silikonowy 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.31.31 - Napędy dyskietek 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.72.52 - Odpylacze powietrza pod ciśnieniem 30.23.73.10 - Matryce z czcionką do drukarek 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.30 - Markery 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni dostarczyć oświadczenie o ich spełnianiu oraz niżej wymienione dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w punkcie 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w punkcie 4 w podpunkcie 1 a - b i w podpunkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, przedstawienie wymienionego niżej dokumentu, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z 2008 r. nr 188 poz. 1155). Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który złożył ofertę na część 3 zamówienia załączył, dla produktów określonych w załączniku nr 1.3. do SIWZ, w pozycjach numer: 28, 32, 33 i 47, karty charakterystyki produktów, zgodne z dyrektywą Unii Europejskiej 91/155/EEC oraz poprawkami 2001/58/EC. Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.23.73.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych oraz taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych oraz taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, szczegółowo określonych w załączniku numer 1.3. do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, szczegółowo określonych w załączniku numer 1.3. do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.20-2, 30.23.31.31-8, 30.23.31.32-5, 30.23.31.50-7, 30.23.44.00-2, 30.23.61.10-6, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4, 30.23.72.00-1, 30.23.72.20-7, 30.23.72.50-6, 30.23.72.52-0, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6, 30.23.74.10-6, 30.23.74.30-2, 30.23.74.60-1, 31.22.48.10-3, 31.41.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.