eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Wrocław: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 2654 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241212 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe, zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.3. stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 086-307/2008. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 3 (trzy) części: 1) część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1. do SIWZ; 2) część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych oraz taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ; 3) część 3 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, szczegółowo określonych w załączniku numer 1.3. do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane przez wykonawców części zamówienia bądź na wszystkie części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty, która obejmować będzie dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach wskazanych i wymaganych przez zmawiającego w danej części zamówienia, określonych w załącznikach numer 1.1., 1.2. oraz 1.3. do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony w każdej części zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego przy ul. Podwale 31-31 we Wrocławiu. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonego przedmiotu zamówienia do wyznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia magazynowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.20 - Smar silikonowy 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.31.31 - Napędy dyskietek 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.72.52 - Odpylacze powietrza pod ciśnieniem 30.23.73.10 - Matryce z czcionką do drukarek 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.30 - Markery 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38598.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów, tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych - załącznik numer 1.1 do SIWZ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8762.97
  • Oferta z najniższą ceną: 8087.80 oferta z najwyższą ceną: 13432.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Cześć 2 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów i tuszów do drukarek laserowych i atramentowych oraz taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOLFF TRADING Sp. z o.o., ul. Trakt Lubelski 187, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15709.00
  • Oferta z najniższą ceną: 15709.00 oferta z najwyższą ceną: 55540.56
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, szczegółowo określonych w załączniku numer 1.3. do SIWZ.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MET s.j. M. Raczyński, A. Latacz, ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14126.63
  • Oferta z najniższą ceną: 14126.63 oferta z najwyższą ceną: 14126.63
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.