Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Kraków: postępowaniE o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro
na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
znak sprawy: ZP- 271/47/2009
Numer ogłoszenia: 241573 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowaniE o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/47/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 836 metrów kwadratowych b) Kraków, ul. Łobzowska 46 - powierzchnia 35 metrów kwadratowych c) Skawina, ul. Ogrody 14 - powierzchnia 243 metry kwadratowe d) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248 metrów kwadratowych 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: A. Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu market) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) dodatkowo, Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w odświeżacz powietrza w sprayu o zapachu kwiatowym w ilości jednego opakowania o pojemności 300 ml na dwa tygodnie. B. Kraków, ul. Łobzowska 46 - powierzchnia 35 metrów kwadratowych, sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toaleta zakresie a) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) b) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, c) przemywanie drzwi PCV d) mycie i dezynfekcja umywalki, muszli klozetowej i deski sedesowej, ścian wokół umywalki oraz muszli klozetowej, armatury e) mycie okna PCV oraz innych powierzchni przeszklonych f) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka g) uzupełnianie mydła w dozowniku a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. C. Skawina, ul. Ogrody 14 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, przemywanie luster, drzwi d) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem e) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury f) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych g) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. D. Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem Częstotliwość wykonywania czynności, o których mowa powyżej: 1 Odkurzanie wykładzin dywanowych -codziennie, 2 Zamiatanie podłóg - codziennie 3 Mycie podłóg- codziennie 4 Usuwania kurzu z mebli -codziennie 5 Usuwanie kurzu ze sprzętu biurowego: monitorów, drukarek, kserokopiarek-codziennie 6 Usuwanie kurzu z elementów wiszących na ścianach -codziennie 7 Mycie luster-codziennie 8 Mycie drzwi - codziennie 9 Mycie kuchenki mikrofalowej- 1 raz w tygodniu 10 Mycie lodówki - 1 raz na tydzień 11 Rozmrażanie lodówki- 1 raz na miesiąc 12 Mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz ścian wokół muszli klozetowych, armatury, wraz z uzupełnieniem kostek czyszczących do WC-codziennie 13 Mycie okien PCV wraz z myciem framug okiennych- 1 raz w kwartale 14 Mycie powierzchni przeszklonych-codziennie 15 Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka -codziennie 16 Uzupełnianie mydła w dozownikach, uzupełnianie papieru toaletowego oraz ręczników papierowych - codziennie 17 Mycie wejściowych schodów zewnętrznych -w okresie zimowym - codziennie, w lokalizacji:Skawina, ul. Ogrody 14, Słomniki, ul. Kościuszki 64 18 Odśnieżanie i posypywanie piaskiem schodów zewnętrznych -w okresie zimowym - codziennie, w lokalizacji:Skawina, ul. Ogrody 14, Słomniki, ul. Kościuszki 64 19 Dostarczenie Zamawiającemu odświeżacza powietrza o zapachu kwiatowym o pojemności 300 ml-1 raz na 2 tygodnie, w lokalizacji:Kraków, ul. Mazowiecka 21 Uwaga! Czynności z pozycji 17 i 18 wykonywane będą w okresie od 15 listopada do 15 marca. 3. Pozostałe informacje A. Zamawiający oczekuje, że każda z osób, o których mowa w punkcie III ust. 2 lit B SIWZ, zostanie na czas realizacji umowy przypisana do wykonywania prac w określonej lokalizacji Zamawiającego. Oznacza to, że osoba A będzie odpowiedzialna za realizację umowy w lokalizacji Kraków, ul. Łobzowska 46, osoba B w lokalizacji Skawina, ul. Ogrody 14, osoba C w lokalizacji Słomniki, ul. Kościuszki 64 oraz osoby D i E w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21. B. Nazwiska osób, które Wykonawca wskaże do realizacji zamówienia zostaną podane do wiadomości Zamawiającemu w formie pisemnej w dniu zawierania umowy w sprawie zamówienia publicznego. C. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby sprzątającej, pod warunkiem, że Wykonawca dokona pisemnego zgłoszenia z podaniem nazwiska osoby przejmującej zastępstwo oraz określeniem terminu na jaki zastępstwo zostało wprowadzone. D. Częstotliwość wykonywania opisanych w punkcie 2 czynności określa załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: A. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, z których każde: a) obejmowało zakres prac porównywalny z określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. dotyczyło utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych; b) wielkość sprzątanej powierzchni w przypadku każdego z zamówień wynosiła co najmniej 1000 m2; c) okres realizacji każdego z zamówień wynosił co najmniej 1 rok. B. Dysponują minimum pięcioma osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną przydzielone do poszczególnych lokalizacji w sposób następujący: Lokalizacje: Skawina - ul. Ogrody 14, Słomniki - ul. Kościuszki 641 oraz Kraków - ul. Łobzowska 46 - po jednej osobie Lokalizacja: Kraków - ul. Mazowiecka 21 - 2 osoby. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności podlegają ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 000,00 PLN. W przypadku gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartości polisy według średniego kursu NBP danej waluty na dzień wystawienia polisy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 80 000,00 PLN. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy). 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wielkości sprzątanej powierzchni, wartości zrealizowanej umowy, daty wykonania oraz odbiorców, załącznik nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). 8. Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 9. Propozycje zlecenia wykonania części usługi podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac załącznik nr 6 do SIWZ; 10. Pisemne oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 8 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.