eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowoModernizacja dróg gminnych z p³yt betonowych wielootworowych typu YOMB

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-08-06

¯ukowo: Modernizacja dróg gminnych z p³yt betonowych wielootworowych typu YOMB
Numer og³oszenia: 241580 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¯ukowo , ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja dróg gminnych z p³yt betonowych wielootworowych typu YOMB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje modernizacje dróg i ulic po³o¿onych na terenie Gminy ¯ukowo - nawierzchnia z p³yt betonowych wielootworowych typu YOMB. Czê¶æ I - rejon I 3644 szt. p³yt YOMB Czê¶æ II - rejon II 3464 szt. p³yt YOMB Czê¶æ III - rejon III 3364 szt. p³yt YOMB Czê¶æ IV- rejon IV 3640 szt. p³yt YOMB.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Przedmiotem zamówienia uzupe³niaj±cego mo¿e byæ modernizacja dróg gruntowych poprzez u³o¿enie p³yt betonowych wielootworowych typu YOMB (na drogach objêtych zamówieniem podstawowym, wskazane w czê¶ciach I-IV). Warto¶æ zamówienia uzupe³niaj±cego nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: CZÊ¦Æ I - REJON I - 5.000,00 PLN CZÊ¦Æ II - REJON II - 5.000,00 PLN CZÊ¦Æ III - REJON III - 5.000,00 PLN CZÊ¦Æ IV - REJON IV - 5.000,00 PLN Szczegó³owy opis na temat wadium zosta³ zawarty w pkt. VIII SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazaæ i¿ w ci±gu ostatnich piêciu lat (sierpieñ 2005 - sierpieñ 2010) przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, by³ wykonawc± co najmniej: Czê¶æ I - by³ wykonawc± co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej typu kostka, p³yty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp,) o warto¶ci min. brutto 300.000,00 z³ (warto¶æ samych robót drogowych bez robót towarzysz±cych typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa o¶wietlenia ulicznego itp.) Czê¶æ II - by³ wykonawc± co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej typu kostka, p³yty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp) o warto¶ci min. brutto 300.000,00 z³ (warto¶æ samych robót drogowych bez robót towarzysz±cych typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa o¶wietlenia ulicznego itp.) Czê¶æ III - by³ wykonawc± co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej typu kostka, p³yty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp.) o warto¶ci min. brutto 300.000,00 z³ (warto¶æ samych robót drogowych bez robót towarzysz±cych typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa o¶wietlenia ulicznego itp.) Czê¶æ IV - by³ wykonawc± co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej typu kostka, p³yty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp.) o warto¶ci min. brutto 300.000,00 z³ (warto¶æ samych robót drogowych bez robót towarzysz±cych typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa o¶wietlenia ulicznego itp.) Uwaga! W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem dla ka¿dej czê¶ci osobno czyli wykazaæ siê ró¿nymi robotami drogowymi dla ka¿dej czê¶ci (wskazane roboty drogowe dla poszczególnych czê¶ci nie mog± siê powtarzaæ) lub wykazaæ siê co najmniej jedn± robot± drogow± której warto¶æ stanowi sumê wymaganej warto¶ci poszczególnych czê¶ci np. je¶li sk³ada ofertê na czê¶æ I i II to wykazuje siê co najmniej jedn± robotê drogow± o warto¶ci min. 600.000 z³ brutto. Ocena spe³nienia warunku odbêdzie siê na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê wykazu wykonanych robót budowlanych (za³. nr 6 do siwz) w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (protokó³ odbioru zamówienia przez zamawiaj±cego, referencje, opinie itp.).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponowaæ osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia; w tym dla ka¿dej czê¶ci osobno nale¿y wykazaæ: Czê¶æ I: a) kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymuj±cym siê stosownym dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ jest zrzeszony we w³a¶ciwych bran¿owo izbach samorz±dów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z pó¼n. zm.) b) co najmniej 20 pracownikami, którzy bêd± bezpo¶rednio realizowaæ niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzêtu, monterzy itp. Czê¶æ II: a) kierownikiem robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymuj±cym siê stosownym dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ jest zrzeszony we w³a¶ciwych bran¿owo izbach samorz±dów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z pó¼n. zm.) b) co najmniej 20 pracownikami, którzy bêd± bezpo¶rednio realizowaæ niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzêtu, monterzy itp. Czê¶æ III: a) kierownikiem robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymuj±cym siê stosownym dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ jest zrzeszony we w³a¶ciwych bran¿owo izbach samorz±dów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z pó¼n. zm.) b) co najmniej 20 pracownikami, którzy bêd± bezpo¶rednio realizowaæ niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzêtu, monterzy itp. Czê¶æ IV: a) kierownikiem robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymuj±cym siê stosownym dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ jest zrzeszony we w³a¶ciwych bran¿owo izbach samorz±dów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z pó¼n. zm.) b) co najmniej 20 pracownikami, którzy bêd± bezpo¶rednio realizowaæ niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzêtu, monterzy itp. UWAGA! Je¿eli wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na dwie czê¶ci zamówienia to mo¿e wskazaæ te same osoby do pe³nienia funkcji kierownika budowy oraz wskazaæ tych samych pracowników realizuj±cych bezpo¶rednio niniejsze zamówienie (robotnicy), je¶li wykonawca sk³ada ofertê na trzy lub cztery czê¶ci zamówienia wykazuje co najmniej dwóch kierowników robót oraz 40 pracowników realizuj±cych bezpo¶rednio niniejsze zamówienie (robotnicy). Ocena spe³nienia w/w warunku odbêdzie siê na podstawie: informacji zamieszczonych w za³. nr 7 do siwz - Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku spó³ki cywilnej do oferty nale¿y do³±czyæ umowê spó³ki cywilnej, je¿eli inaczej uregulowano zasady wspó³pracy reprezentacji przedsiêbiorców spó³ki. 2) W przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwa nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. W rozdziale IV siwz zosta³y przedstawione ogólne warunki umowy. 2. Niedopuszczalne pod rygorem niewa¿no¶ci s± zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, z wyj±tkiem zmian o których mowa w pkt. 3. 3. Zmiany w umowie mog± dotyczyæ: 1) terminu wykonania zamówienia 2) wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy 3) udzia³u podwykonawców przy realizacji zamówienia. 4. Zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) przerwy w realizacji zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, w tym: a) klêsk ¿ywio³owych, b) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów. 2) wyst±pienia na trasie budowy przeszkód nie ujêtych na mapach projektowych, które bêd± powodowa³y przerwê w zamówieniu, 3) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i dodatkowych, które bêd± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, 4) rezygnacji z realizacji czê¶ci zamówienia, 5) czasowego wstrzymania robót przez zamawiaj±cego, 6) wyst±pienia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót przez wykonawcê, 7) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, które bêd± wymaga³y przerwy w realizacji robót, 5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) odst±pienia (rezygnacji) od czê¶ci zamówienia, 2) wykonywania robót dodatkowych i zamiennych (w tym zmiana technologii wykonania robót), 3) zmiany stawki podatku VAT. 6. Zmiana udzia³u podwykonawców mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, i¿ w z³o¿onej ofercie wykonawca nie przewidywa³ realizacji czê¶ci zamówienia w podwykonawstwie, 2) zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie. 7. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowania zmian na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego, 2) uzasadnienie konieczno¶ci i wp³ywu zmian na realizacjê zamówienia: wpisy do dziennika budowy, protoko³y konieczno¶ci, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowieñ SIWZ, 3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 8. Zmiany zapisów umowy, które nie odnosz± siê do tre¶ci oferty nie wymagaj± pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Za zmiany takie uwa¿a siê np.: 1) zmianê kierownika budowy, inspektora nadzoru, koordynatora za strony zamawiaj±cego, 2) zmianê rachunku bankowego, 3) zmiany adresowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zukowo.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¯ukowo ul. Gdañska 52 83-330 ¯ukowo.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Gminy ¯ukowo ul. Gdañska 52 83-330 ¯ukowo (kancelaria pok. nr 3).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ I - Rejon I: 3644 szt. p³yt YOMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rejon I obejmuj±cy nastêpuj±ce drogi: 1) ul. Nowowiejska w Przyja¼ni /kontynuacja/- 860 szt. p³yt YOMB 2) droga Widlino dz. 168 - 200 szt. p³yt YOMB 3) droga w Sulminie dz. 28/2- /kontynuacja/- 300 szt. p³yt YOMB 4) modernizacja Chwaszczynie: a) ul. Sychty - 240 szt. p³yt YOMB (kontynuacja), b) ul. Ceynowy - 452 szt. p³yt YOMB (kontynuacja), c) ul. Mickiewicza - 200 szt. p³yt YOMB (kontynuacja), d) ul. Sarnowskiego - 320 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) e) ul. Kaszubska Droga - 452 szt. p³yt YOMB f) ul. Majkowskiego - 320 szt. p³yt YOMB g) ul. Zaciszna - 300 szt. p³yt YOMB.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ II - Rejon II: 3464 szt. p³yt YOMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rejon II obejmuj±cy nastêpuj±ce drogi: 1) droga w £apinie dz. nr 76 - 300 szt. p³yt YOMB 2) droga Otomino /dz. Nr 22/- 300 szt. p³yt YOMB 3) modernizacja w Rêbiechowie: ul. S³oneczna - 560 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) 4) modernizacja drogi ul. Malinowa so³ectwo Nowy ¦wiat - 300 szt. p³yt YOMB, 5) modernizacja ulic w ¯ukowie - miasto: a) ul. Polna - 200 szt. p³yt YOMB (kontynuacja); b) ul. Sambora - 504 szt. p³yt YOMB (kontynuacja), c) ul. Batorego - 300 szt. p³yt YOMB (kontynuacja), d) ul. Gdañska - 500 szt. p³yt YOMB 6) modernizacja dróg w ¯ukowie - wie¶: ul. Le¶na oraz ul. Ksi±¿±t Pomorskich - 500 szt. p³yt YOMB..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Czê¶æ III - Rejon III: 3364 szt. p³yt YOMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rejon III obejmuj±cy nastêpuj±ce drogi: 1) modernizacja w Le¼nie: a) ul. Jagodowe Wzgórza - 332 szt. p³yt YOMB (kontynuacja); b) droga dz. nr 122 (boczna od drogi gruntowej Le¼no-Lniska) - 100 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) 2) modernizacja w Lniskach - 500 szt. p³yt YOMB; 3) modernizacja w miejscowo¶ci Czaple - 332 szt. p³yt YOMB 4) modernizacja w Pêpowie: a) ul. Sikorskiego - 300 szt. p³yt YOMB b) ul. Staszica - 500 szt. p³yt YOMB 5) modernizacja ul. Brzozowej w Ma³kowie - 360 szt. p³yt YOMB 6) modernizacja w Tuchomiu: ul. Szkolna - 500 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) 7) modernizacja drogi w Miszewie dz. nr 85/1 - 440 szt. p³yt YOMB (kontynuacja).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Czê¶æ IV - Rejon IV: 3640 szt. p³yt YOMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rejon IV obejmuj±cy nastêpuj±ce drogi: 1) modernizacja w Borkowie: a) ul. El¿bietañska - 460 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) b) ul. Le¶na - 240 szt. p³yt YOMB 2) modernizacja w Skrzeszewie - dz. nr 574 i 555 - 720 szt. p³yt YOMB 3) modernizacja w Glinczu: a) ul. Szafirowa - 120 szt. p³yt YOMB b) ul. Grabowa - 500 szt. p³yt YOMB 4) droga dz. nr 163/2 w Rutkach - 180 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) 5) modernizacja w Baninie: a) ul. Pszenna - 420 szt. p³yt YOMB (kontynuacja) b) ul. Tuchomska - 1000 szt. p³yt YOMB..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.