eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach i lokalach będących w 100 % własnością m. st. Warszawy zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4, w 2008 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Warszawa: Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach i lokalach będących w 100 % własnością m. st. Warszawy zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4, w 2008 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane.
Numer ogłoszenia: 241630 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach i lokalach będących w 100 % własnością m. st. Warszawy zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4, w 2008 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach i lokalach będących w 100 % własnością m. st. Warszawy zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - Administracja 1 - 4, w 2008 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane. Przedmiot zamówienia obejmuje przeglądy przewodów w 3569 lokalach mieszkalnych i 517 lokalach użytkowych, w budynkach na terenie Administracji ,Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa, zgodnie z wykazem budynków i harmonogramem stanowiącym załącznik do s.i.w.z. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Badania techniczne istniejących przewodów kominowych: a. dymowych b. spalinowych c. wentylacyjnych 2. Podanie ewentualnych przyczyn wadliwego działania przewodów kominowych i kanałów. 3. Czyszczenie i ewentualne udrożnienie przewodów kominowych kulą. 4. Uzyskanie potwierdzeń od najemców, bądź dozorców o wykonanej usłudze. 5. Kontrola wykonania zaleceń z poprzedniego przeglądu. 6. Sporządzenie protokółu z dokonanego przeglądu, który powinien zawierać: - wskazanie sposobu usunięcia ewentualnych nieprawidłowości, - opinię na temat usunięcia usterek z poprzedniego przeglądu, - szczegółową inwentaryzację graficzną wszystkich przewodów i połączeń wraz z ich opisem, podpisaną przez osobę sporządzającą i z oznaczeniem numeru protokołu, którego dotyczy. Do protokołu musi być dołączona, w formie graficznej, inwentaryzacja kominów wraz ze szczegółowym ich opisem, potwierdzona przez wykonawcę z oznaczeniem do którego protokółu jest załącznikiem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2500,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia _nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. 4. Oświadczenie (jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia lub umowy w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późniejszymi zmianami), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu wykonawcy i lub zgoda wspólników Spółki wykonawcy), że dokument zawierający stosowną zgodę został sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów tworzących to konsorcjum. 5.Oryginał pełnomocnictwa lub potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia, o którym mowa w pkt 13 ust. 5 lit. b niniejszej Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 (min. 1 usługa o wartości brutto min. 70 000,00 zł ). c) Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego-pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.