eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleHolowanie-przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Opole: Holowanie-przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję
Numer ogłoszenia: 241799 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Holowanie-przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie/przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatów określonych jako części zamówienia. Sporadycznie wykonawca może otrzymać dyspozycję wykonania usługi poza granicami administracyjnymi powiatu...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, gdy wykonawcy potwierdzą, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 26 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001. Nr 125 poz. 1371 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy potwierdzą, iż: A)dysponują sprawnym technicznie sprzętem transportowym umożliwiającym wykonanie usługi w pełnym zakresie w tym: co najmniej dwoma pojazdami specjalnie przystosowanymi do holowania/przewozu uszkodzonych pojazdów samochodowych, w tym jednym przystosowanym do przewozu pojazdów o DMC do 3,5 t. i drugim przystosowanym do holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. B) dysponują sprawnym technicznie sprzętem transportowym, posiadającym: -aktualny wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu pomocy drogowej, -ważne badania techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, -ubezpieczenie OC, -oznakowanie oraz spełniającym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. nr 32 poz 262 z 2003 r. z późn. zmianami).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy potwierdzą, iż: dysponują co najmniej dwoma kierowcami, w tym co najmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy potwierdzą, iż: posiadają aktualną umowę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia obejmującą zakres deliktowy deliktowy na kwotę min. 10 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy w zakresie warunku postawionego w pkt.III.3.3, III.3.4 i III.3.5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Warunki zmiany: -zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, -zmiana cen jednostkowych usług w przypadku: urzędowej zmiany stawki podatku VAT, -w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP Krapkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest holowanie/przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) do celów procesowych i innych zlecanych przez KPP Krapkowice na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przewidywanych ilościach km holowania/przewożenia: - dla pojazdów do 3,5 tony - 1200 km, -dla pojazdów pow. 3,5 tony - 100 km...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Nysa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest holowanie/przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) do celów procesowych i innych zlecanych przez KPP Nysa na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przewidywanych ilościach km holowania/przewożenia: - dla pojazdów do 3,5 tony - 1200 km, -dla pojazdów pow. 3,5 tony - 100 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Strzelce Opolskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 3 jest holowanie/przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) do celów procesowych i innych zlecanych przez KPP Strzelce Opolskie na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przewidywanych ilościach km holowania/przewożenia: - dla pojazdów do 3,5 tony - 1600 km, -dla pojazdów pow. 3,5 tony - 200 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.