eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług ochrony osób i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej13 realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego przez pracowników posiadających licencję pracownika zabezpi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Białystok: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług ochrony osób i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej13 realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego przez pracowników posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego
Numer ogłoszenia: 241833 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396546 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, ul. Świętojańska 13, 15-219 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 41 00, faks 085 878 41 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług ochrony osób i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej13 realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego przez pracowników posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług technicznej ochrony osób i mienia, polegających na: 1)naprawie (w zależności od potrzeb) i wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych ( jeden raz w miesiącu) instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN). Instalacja SSWiN składa się z:centrali CM192D z monitorem 14cal i zasilaczem z akumulatorem, podcentrale z zasilaczami i akumulatorami: MC-16 - 4 szt., MC - 32 - 2 szt.kontaktrony - 9 szt.,pasywne czujki podczerwieni - 54 szt.,czujki mikorofalowe - 2 szt.,czujki dualne - 6 szt.,czujki wibracyjne - 7 szt.,czujki zbicia szkła - 1 szt., czujki napadowe - 10 szt.. 2)naprawie (w zależności od potrzeb) i wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych (jeden raz w kwartale) instalacji systemu kontroli dostępu do drzwi (KD). Instalacja KD składa się z :rygli elektromagnetycznych - 36 szt.,unifonów (słuchawek) w pokojach - 85 szt., zasilaczy - 10 szt., zamków szyfrowych - 10 szt. 3)naprawie (w zależności od potrzeb) i wykonywaniu konserwacji (jeden raz w kwartale) systemu telewizji przemysłowej (CCTV). Instalacja CCTV składa się z :kamer wewnętrznych telewizji czarno- białej - 6 szt. kamer zewnętrznych telewizji czarno- białej- 8 szt.multipleksera - 1 szt.magnetowidu - 2 szt. monitoru 20cal czarno- biały- 1 szt., monitoru 14cal czarno- biały - 1 szt.,zasilacza AC 230/DC12-20A z akumulatorem - 1 kpl.,zasilacza UPS - 1 szt. 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 do SIWZ, który jest integralną częścią przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach w niej określonych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16320 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STEKOP SA 02-127 Warszawa, ul. Mołdawska 9 Biuro Zarządu 16-070 Choroszcz, kol. Porosły 52 Regon: 050357134 NIP 542-10-23-917, kol Porosły 52, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16320
  • Oferta z najniższą ceną: 16320 oferta z najwyższą ceną: 16840,98
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.