Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Białystok: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług ochrony osób i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej13 realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego przez pracowników posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego
Numer ogłoszenia: 396546 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku , ul. Świętojańska 13, 15-219 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 41 00, faks 085 878 41 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierwszyus.biaman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług ochrony osób i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej13 realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego przez pracowników posiadających licencję pracownika zabezpieczenia technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług technicznej ochrony osób i mienia, polegających na: 1) naprawie (w zależności od potrzeb) i wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych ( jeden raz w miesiącu) instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN). Instalacja SSWiN składa się z: - centrali CM192D z monitorem 14cal i zasilaczem z akumulatorem, - podcentrale z zasilaczami i akumulatorami: MC-16 - 4 szt., MC - 32 - 2 szt. - kontaktrony - 9 szt., - pasywne czujki podczerwieni - 54 szt., - czujki mikorofalowe - 2 szt., - czujki dualne - 6 szt., - czujki wibracyjne - 7 szt., - czujki zbicia szkła - 1 szt., - przyciski napadowe - 10 szt.. 2) naprawie (w zależności od potrzeb) i wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych (jeden raz w kwartale) instalacji systemu kontroli dostępu do drzwi (KD). Instalacja KD składa się z : - rygli elektromagnetycznych - 36 szt., - unifonów (słuchawek) w pokojach - 85 szt., - zasilaczy - 10 szt., - zamków szyfrowych - 10 szt. 3) naprawie (w zależności od potrzeb) i wykonywaniu konserwacji (jeden raz w kwartale) systemu telewizji przemysłowej (CCTV). Instalacja CCTV składa się z : - kamer wewnętrznych telewizji czarno- białej - 6 szt. - kamer zewnętrznych telewizji czarno- białej- 8 szt. - multipleksera - 1 szt. - magnetowidu - 2 szt. - monitoru 20cal czarno- biały- 1 szt., - monitoru 14cal czarno- biały - 1 szt., - zasilacza AC 230/DC12-20A z akumulatorem - 1 kpl., - zasilacza UPS - 1 szt. 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 do SIWZ, który jest integralną częścią przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach w niej określonych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustalone przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń., określonych w rozdz. IX SIWZ. 2. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . 4. Oferta wykonawcy wykluczonego nie będzie rozpatrywana i uznana będzie za odrzuconą ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwieniu oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz cenowo-ofertowy (na lub wg zał. Wzoru) - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust. 1 pkt 1-3 i art 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 4. Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem) - aktualna koncesja MSW i A wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 poz. 1221z póżn. zm.) na wykonanie usług w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą - poufne-, wydane wszystkim pracownikom Wykonawcy, którzy będą wykonywali czynności konserwacyjne i naprawcze instalacji wymienionych systemów. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego , potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: wymagane art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 pzp. Warunki dotyczą niekaralności osób reprezentujących Wykonawcę. Zaświadczenia o niekaralności muszą zatem dotyczyć osób fizycznych, które reprezentują dany podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. W zależności od rodzaju podmiotu (statusu prawnego) ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana jest informacja w zakresie określonym w: - pkt. 4 - w odniesieniu do osób fizycznych, - pkt. 5 - w odniesieniu do spółek jawnych, - pkt. 6 - w odniesieniu do spółek partnerskich, - pkt.7 -w odniesieniu do spółek komandytowych oraz spółek komandytowo- akcyjnych, - pkt. 8 - w odniesieniu do osób prawnych. 8. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp., wystawioną nie wcześniej nż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: z obowiązku składania informacji na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, zwolnione są podmioty prowadzące działalność jako osoby fizyczne oraz posiadające status prawny spółek cywilnych. 9. Wykaz realizowanych lub zrealizowanych zamówień z okresu 3 lat (przed wszczęciem postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, min. 2 zamówień o charakterze ciągłym, odpowiadających swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania , łącznie z listami referencyjnymi potwierdzającymi realizację zamówienia z należytą starannością. - zał. Nr 3 do SIWZ, (oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę reprezentującą wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN - złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty bądź oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. IX ust. 3. 12. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument ten w formie oryginału powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 13. Oferta składana przez konsorcjum musi być utworzona z dokumentów wymienionych w pkt IX SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w pkt IX ust. 2-8 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 14. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX. Ust. 3,5,6 i 8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 15. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt. IX ust. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której te dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IX ust. 14 i 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 18. Wszystkie własne dokumenty muszą być złożone w formie oryginału. 19. Dokumenty uzyskane z innych organów lub instytucji mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wybór formy w jakiej zostanie złożony dany dokument należy do wykonawcy. W przypadku załączenia do oferty kserokopii dokumentu konieczne jest wpisanie na każdej stronie kserokopii daty i złożenie własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, poprzedzonego klauzulą -za zgodność z oryginałem świadczę. 20. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli w/w dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie później niż w dniu, wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierwszyus.biaman.pl (zakładka: przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIERWSZY URZĄD SKARBOWY ul. Świętojańska 13, 15-219 BIAŁYSTOK, pokój 407, piętro IV..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: PIERWSZY URZĄD SKARBOWY ul. Świętojańska 13, 15-219 BIAŁYSTOK, pokój 401, piętro IV..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dzierżawa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesięcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Podlaskiego OW w Białymstoku wraz z terenem zewnętrznym, pomieszczeń TWKX w Białymstoku oraz w Delegaturach POW NFZ w Łomży i Suwałkach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Świadczenie usług administracyjno - gospodarczych w GDDKiA Oddział w Białymstoku w podziale na II części
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.