eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja Przychodni przy ulicy Jagiellońskiej 34

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24185

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja Przychodni przy ulicy Jagiellońskiej 34 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego, do kontaktów: Emilia Gąsior, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, fax 022 6193560, 6196138, e-mail: Emilia.Gasior@szpzlo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): www.szpzlo.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ, Emilia Gąsior, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 619 47 56, fax 022 619 35 60, e-mail: Emilia.Gasior@szpzlo.pl, www.szpzlo.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Przychodni przy ulicy Jagiellońskiej 34. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przychodnia SZPZLO Warszawa Praga-Północ ul. Jagiellońska 34 w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Przychodni przy ul. Jagiellońskiej 34. Zakres prac obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, elektrycznych,wentylacji i klimatyzacji oraz przebudowy parteru budynku i dobudowy windy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że wszystkie użyte do wykonania materiały będą posiadać wymagane przepisami atesty, kosztorys ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest moedernizacja Przychodni przy ul. Jagiellońskiej 34. Zakres prac obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, elektrycznych,wentylacji i klimatyzacji oraz przebudowy parteru budynku i dobudowy windy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy :posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a w szczególności w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( za prace o podobnej wartości zostaną uznane wszystkie zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł.brutto każda w tym min. jedno zamówienie powinno obejmować dostawę, montaż i uruchomienie windy osobowej)a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane/elektryczne/sanitarne i podmiotami posiadajacymi uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania montażu dżwigów osobowych.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finnsowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadaja do dyspozycji środki finansowe w kwocie min. 700.000 zł. zapewniajace realiozacje zamówienia.4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych i spełniaja warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy jw. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletnośc i prawidłowośc złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający ui zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg. formuły: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty następujace dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych [Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami] - załącznik nr 1 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych -wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących samodzielnie działalność gospodarczą i prowadzących działalność gospodarczą jako wspólnicy i spółek cywilnych) . 6) Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w latach 2002-2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wyszczególnieniem minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 2. Za prace o podobnej wartości zostaną uznane wszystkie zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł brutto każde. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest udokumentowanie wykonania minimum 3 robót opisanych j.w. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że kierownik/kierownicy robót posiada/ posiadają uprawnienia budowlane/elektryczne/sanitarne (każdy w swoim zakresie) oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. 8) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada do dyspozycji środki finansowe w kwocie min. 700.000 zł, zapewniające realizację zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, wyrażonych kwotowo, lub zdolność kredytową w tej wysokosci Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium na warunkach określonych w pkt. VII SIWZ. 10)uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania montażu dżwigów osobowych Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2-5 i 8-9 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga - W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1 ppkt. 2-5, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy każdego podmiotu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1: - ppkt. 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - ppkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.pl. Opłata: 366 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówkaw kasie SZPZLO Warszawa Praga-Północ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 13:00, Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ, ul. Jagiellońska 34- budynek administracyjny, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.