eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu prac remontowych i konserwatorskich skrzydła północno-wschodniego oraz remont przypory i muru ogrodzeniowego z kamienia od strony północno-zachodniej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu prac remontowych i konserwatorskich skrzydła północno-wschodniego oraz remont przypory i muru ogrodzeniowego z kamienia od strony północno-zachodniej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu w ramach zadania pn. Przemyski Trakt Królewski - Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 242048 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu prac remontowych i konserwatorskich skrzydła północno-wschodniego oraz remont przypory i muru ogrodzeniowego z kamienia od strony północno-zachodniej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu w ramach zadania pn. Przemyski Trakt Królewski - Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu prac remontowych i konserwatorskich skrzydła północno-wschodniego oraz remont przypory i muru ogrodzeniowego z kamienia od strony północno-zachodniej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu w ramach zadania pn. Przemyski Trakt Królewski - Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł. (cztery tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1.2 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej 1 usługę odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, której zakresem rzeczowym było prowadzenie prac konserwatorsko-remontowych wykonanych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych (konserwacja murowych obiektów zabytkowych np. kamiennych , ceglanych lub innych ) o wartości brutto minimum 200 000 zł., potwierdzoną referencjami, protokołami służb konserwatorskich lub protokołem odbioru końcowego gdzie członkiem komisji odbioru była osoba delegowana przez służby konserwatorskie. 2.2.dysponują jedną osobą (ze względu na specyfikę zamówienia) do kierowania pracami konserwatorskimi, posiadającą uprawnienia do wykonywania i kierowania pracami konserwatorskimi w zakresie objętym zamówieniem tj. posiadająca dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki i minimum 5 letnią praktykę konserwatorską i w okresie 5 lat poprzedzających publikację ogłoszenia o zamówieniu publicznym, wykazać wykonanie co najmniej dwóch odrębnych prac konserwatorskich ( zadań) o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, z tym że nie obowiązuje kryterium wartości minimalnej poszczególnych zadań 2.3 dysponują jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, spełniającą warunki określone w § 8 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U.Nr 150 poz.1579) z udokumentowaną 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Przez udokumentowanie Zamawiający uznaje załączenie do oferty stosownego zaświadczenia wydanego przez właściwego Konserwatora Zabytków lub podanie informacji określającej lokalizację prowadzonych robót przez ww. osobę, nazwę zadania i czasokres realizacji robót prowadzonych przez wskazanego kierownika budowy. Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł. 3.2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000 zł. 4. nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda przedłożenia: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług (prac konserwatorsko-remontowych) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien podać następujące informacje: nazwę obiektu i jego lokalizację, okres prowadzonych prac, zakres prac, wartość brutto. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. Fakt należytego wykonania prac konserwatorskich na obiekcie zabytkowym winien być potwierdzony referencjami wystawionymi przez właściwego terenowo Konserwatora Zabytków protokołami służb konserwatorskich lub protokołem odbioru końcowego gdzie członkiem komisji odbioru była osoba delegowana przez służby konserwatorskie. 2) Wykazu osób , które będą wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz . Do wykazu należy dołączyć : - dyplom ukończenia studiów wyższych osoby wyznaczonej do kierowania pracami konserwatorskimi wraz z udokumentowaniem spełnienia przez tą osobę wymagań określonych w warunkach udziału Wykonawców w postępowaniu dot. uprawnień wraz z wykazem prac konserwatorskich prowadzonych przez kierownika prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, - kserokopię uprawnień budowlanych osoby wskazanej do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego ważnym na dzień składania ofert. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do dostarczenia przed upływem terminu ważności dokumenty potwierdzające przynależność do izby na pozostały okres realizacji zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia : 1) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł. 2) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 150 000 zł. 4. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6.2. Pełnomocnik, o którym mowa wyżej, podpisuje w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a w przypadku dokumentów w formie kserokopii - poświadcza za zgodność z oryginałem) - ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6.3. Dokument wymieniony w punkcie 1 podpunkt nr 3 ma obowiązek złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 6.4. Pozostałe dokumenty ma obowiązek złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożenie pozostałych dokumentów przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdza, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6.5. Polisę wymienioną w punkcie 3 podpunkt nr 2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.6. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7. Zaleca się aby umowa konsorcjum regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w szczególności zawierała postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum: a) strony umowy z oznaczeniem lidera, b) cel zawarcia umowy, c) okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), d) solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy, e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, f) zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - BIP zamówienia publiczne usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.