eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoSprzątanie obiektów w Zakładzie Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach, pomieszczeń na osiedlu mieszkalnym oraz terenu osiedla Zakładu Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Legionowo: Sprzątanie obiektów w Zakładzie Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach, pomieszczeń na osiedlu mieszkalnym oraz terenu osiedla Zakładu Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach
Numer ogłoszenia: 242102 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Policji , ul. Zegrzyńska 121, 05-121 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6053257, faks 022 6053585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkolenie policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów w Zakładzie Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach, pomieszczeń na osiedlu mieszkalnym oraz terenu osiedla Zakładu Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie obiektów w Zakładzie Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach, pomieszczeń na osiedlu mieszkalnym oraz terenu osiedla Zakładu Kynologii Policyjnej Centrum Szkolenia Policji w Sułkowicach w ilości 7449,61 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: a)Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził zarejestrowaną działalność; b)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. c)w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. a i b) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. d)Wykonawca musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. Warunki szczegółowe: nie dotyczy Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które traktują o warunkach udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o podwykonawcach, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagany w ppkt 5 dokument musi być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Celem potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 4. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (dla Wykonawców składających ofertę samodzielnie) lub załącznik nr 2a do SIWZ (dla Wykonawców składających ofertę wspólnie). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: nie dotyczy Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentu wskazanego w ppkt 5 - składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego wyżej dokumentu Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w budynku nr 4 pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku nr 4 pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.