eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoWykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze gm. Władysławowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Władysławowo: Wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze gm. Władysławowo
Numer ogłoszenia: 242185 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o., ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6741566, fax 058 6741544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze gm. Władysławowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie wielobranżowych projektów budowlano - wykonawczych rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ście-ków umożliwiającej osiągnięcie perspektywicznej przepustowości ok. 87.000 RLM, obejmujących: A: Wersja graficzno tekstowa oprawiona w tomach po 5 egz. 1 materiały geodezyjne dla celu opracowania projektu, 2 badania geotechniczne gruntu, 3 oceny biologicznych stosunków w środowisku wodnym rzeki Czarna Wda dla zachowania dobrego stanu ekologicznego (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne - Dz. U. 2001. Nr 115 poz.1229, z późn.zm.), 4 warunki techniczne gestorów sieci niezbędnych do realizacji inwestycji, 5 uzgodnienia branżowe, 6 niezbędne opinie, oceny, ekspertyzy i decyzje administracyjne dopuszczające przedsięwzięcie do realizacji, 7 projekt budowlany z planem zagospodarowania terenu wymaganego przez ustawę Prawo budowlane do uzyskania pozwolenia na budowę, 8 projekty wykonawcze dla celów realizacji inwestycji, 9 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, a. Część ogólna. b. Część szczegółowa. 10 sporządzenie kosztorysów inwestorskich, 11 sporządzenie kosztorysów nakładczych z przedmiarami robót, 12 sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) całości zamierzenia inwestycyjnego, 13 opracowanie harmonogramu realizacji przedsięwzięcia dla ustalonych etapów realizacji z uwzględnieniem ciągłości pracy oczyszczalni ścieków wg stanu formalno - prawnego na dzień przekazania koncepcji. 14 Projekt rozruch dla wszystkich branż z harmonogramem i preliminarzem kosztów. 15 Operat wodnoprawny. 16 Wytyczne do opracowania instrukcji obsługi i eksploatacji, B: Wersję elektroniczną na nośnikach CD/DVD - 3 kpl. 1) kompletnego projektu budowlanego, 2) kompletnego projektu wykonawczego, 3) Operat wodnoprawny, 4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 5) Projekt harmonogramu realizacji przedsięwzięcia dla ustalonych etapów realizacji z uwzględnieniem ciągłości pracy oczyszczalni ścieków, 6) Projekt rozruchu dla wszystkich branż z harmonogramem i preliminarzem kosztów, 7) Kosztorysy: a.kosztorys inwestorski, b.kosztorys ślepy (nakładczy), c.przedmiar, d.Zbiorcze Zestawienie Kosztów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 24.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie wymienionym w załączniku Nr 6 dla wykonywania wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone w załączniku Nr 5 zrealizowanych prac projektowych komunalnych oczyszczalni ścieków; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) spełnią wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nastąpi na podstawie: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.1 lit.a i lit.d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.1 lit.b - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany: - wykazać się wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - usług/usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. minimum jednego opracowania projektowego oczyszczalni ścieków komunalnych o wielkości odpowiadającej Równoważnej Liczbie Mieszkańców ( RLM ) większe lub równe 15 000 - o wartości netto minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy) z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi/usługa zostały/została wykonane/wykonana należycie, c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.1 lit.c - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany znajdować się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy posiadać środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Informacje, o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.1. dowód wpłacenia/wniesienia wadium - w wysokości i na zasadach określonych w Rozdz. V pkt. 1 i 2 SIWZ, 2.2. złożenie oświadczenia (na załączniku numer 4 do SIWZ), 3. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. wykaz wykonanych usług/usługi odpowiadających swoją wartością i rodzajem usługom stanowiącym przedmiotu niniejszego postępowania (zgodnie z pkt.1 lit. b), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na załączniku numer 5 do SIWZ - WYKAZ USŁUG), 3.2. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi/usługa wskazane w WYKAZIE USŁUG (stanowiącym załącznik numer 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie, 3.3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączeniu numer 6 do SIWZ - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresy wykonywanych przez nich czynności, 4. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości wyżej wskazanej), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. 5. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 5.1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 5.2. Wypełniony HARMONOGRAM RECZOWO-FINANSOWY - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekowik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK Sp. z o.o. 84-120 Władysławowo ul. Droga Chłapowska 21 (pok.107).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK Sp. z o.o. 84-120 Władysławowo ul. Droga Chłapowska 21 (Sekretariat, pok.110).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Fundusz Spójności, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Przedsięwzięcie pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej strefy nadmorskiej w aglomeracji Władysławowo

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.